DJANURADHA@mp3 said:machan memekn mokadda clik karanne
![]()
othana machan INTERNET DOWNLOAD MANAGER kiyana eke uda right click karapan
eete passe uninstall kiyana eke click karapan
eete passe ahanawa yes da no da kiyala
yes click karapan
eete passe thawa box ekak awilla ahnawa monda widiyatada meke uninstall karanna one kiyala
ethanadi deepan advance kiyala
passe IDM uninstall wey machan
uninstall wela ahay
restart karannada kiyala
ehema ahanakota no deepan
eete passe revo eke check karay idm eke registry keys ehema
ehema check karama keys eke 200 withara pennay samahara wita
ewala + lakunu ekin eka click karala
bold akuru type eken thiyana key eke witharak thorapan machan
e wage bold akuru widiyen thiyana okkoma keys thorala
delete karapan
methanadi select all karala delete karannanam epa ok?
passe ayith next click karapan
eete passe pennay files wagayak ithuru wechcha
ewa select all karala delete karapan
eeta passe restart karapan
ethakota hari yay


