DJANURADHA@mp3

Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    mage mashine eka on unata passe mukth clik karata open wenne nene

    pop sound eka enawa witaray :(

    eka welawakata hary yanawa:::eka welwakata ara widiyata enawa

    software ekakinda dan ne ::: :


    task manager eka gattatamath eke mukuth slect karanna be syuk wela wage bt stuck wela ne

    sloution ekaki kiyannako danna keneki:::


     

    kasun1986

    Member
    Jan 10, 2007
    10,261
    322
    0
    Somewhere I Belong
    windows daala ae gamanma virus guard ekak daala eka update karala full scan karanna.......ethakan anith partition walata log wenna epa.......try karala balanna ethakota puluwan virus ekak hindada oka wenne kiyala check karaganna......
     

    Crazy_Mad

    Member
    Dec 22, 2008
    1,964
    244
    0
    In My Home....... :-)
    AMD walanan oye seen 1 wenda puluwan bro... Rathwela widi unahama tamai godak welaawata ohoma wenne.... 1ka fan 1kaida tiyanne?? Ehemanan tawa Fan 1kak gahapan... Ethakal 1ka peththaka casing 1 ka open karala weda karapan...
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    kasun1986 said:
    windows daala ae gamanma virus guard ekak daala eka update karala full scan karanna.......ethakan anith partition walata log wenna epa.......try karala balanna ethakota puluwan virus ekak hindada oka wenne kiyala check karaganna......


    :yes::yes::yes::yes::) thnkss machan ill try

    gatta dawase idan 4mat karapu ekami kare :D
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    Crazy_Mad said:
    AMD walanan oye seen 1 wenda puluwan bro... Rathwela widi unahama tamai godak welaawata ohoma wenne.... 1ka fan 1kaida tiyanne?? Ehemanan tawa Fan 1kak gahapan... Ethakal 1ka peththaka casing 1 ka open karala weda karapan...


    :D:D:yes::yes::yes:

    eka tama sidddya ehanam ::::
    me mashine eka ude idanama dala tyenneee:::

    thnkss machan
     

    4keven4

    Well-known member
  • May 31, 2007
    7,739
    212
    63
    GMT +1
    DJANURADHA@mp3 said:
    tyenawa::ela man uninstall kara eeta passe ok una::bt ayeth resrt weddi ehama awane

    oka virus ekak nemey
    100% sure mata
    IDM eke awla
    pissu redda
    mageth ohomay
    ayith parak idm install karapan machan
    eete passe mei software eke download karapan
    REVO UNINSTALLER
    free meke
    meken gihin idm ful suddayak dapan
    even deletin all the bloody registry keys n all
    eeta passe restart karapan
    badu hari
     

    dhanusha83

    Well-known member
  • May 24, 2007
    3,533
    62
    48
    Mirigama
    AMD Processor Parana Ewagenam Oya seen eka thiyanwa,,Eth den ena AMD wala Oya seen eka ne,,,,Anyway extenal cooling system ekak (Fans ) da ganne
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    4keven4 said:
    oka virus ekak nemey
    100% sure mata
    IDM eke awla
    pissu redda
    mageth ohomay
    ayith parak idm install karapan machan
    eete passe mei software eke download karapan
    REVO UNINSTALLER
    free meke
    meken gihin idm ful suddayak dapan
    even deletin all the bloody registry keys n all
    eeta passe restart karapan
    badu hari

    sirawatada ::ammo thnkss machan ehanam::hadissiyakata wadki karaganna be:::

    mata meke link ekeki denna hakida machan
    REVO UNINSTALLER
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    4keven4 said:
    http://www.revouninstaller.com/download/revosetup.exe

    meke install karala machan
    meken gihin IDM advance kiyana option eken uninstall karapan

    machan memekn mokadda clik karanne

    14k9qwl.jpg