4keven4

Well-known member
  • May 31, 2007
    7,739
    212
    63
    GMT +1
    DJANURADHA@mp3 said:
    machan memekn mokadda clik karanne

    14k9qwl.jpg


    othana machan INTERNET DOWNLOAD MANAGER kiyana eke uda right click karapan
    eete passe uninstall kiyana eke click karapan
    eete passe ahanawa yes da no da kiyala
    yes click karapan
    eete passe thawa box ekak awilla ahnawa monda widiyatada meke uninstall karanna one kiyala
    ethanadi deepan advance kiyala
    passe IDM uninstall wey machan
    uninstall wela ahay
    restart karannada kiyala
    ehema ahanakota no deepan
    eete passe revo eke check karay idm eke registry keys ehema
    ehema check karama keys eke 200 withara pennay samahara wita
    ewala + lakunu ekin eka click karala
    bold akuru type eken thiyana key eke witharak thorapan machan
    e wage bold akuru widiyen thiyana okkoma keys thorala
    delete karapan
    methanadi select all karala delete karannanam epa ok?
    passe ayith next click karapan
    eete passe pennay files wagayak ithuru wechcha
    ewa select all karala delete karapan
    eeta passe restart karapan
    ethakota hari yay
    :D
     

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    4keven4 said:
    othana machan INTERNET DOWNLOAD MANAGER kiyana eke uda right click karapan
    eete passe uninstall kiyana eke click karapan
    eete passe ahanawa yes da no da kiyala
    yes click karapan
    eete passe thawa box ekak awilla ahnawa monda widiyatada meke uninstall karanna one kiyala
    ethanadi deepan advance kiyala
    passe IDM uninstall wey machan
    uninstall wela ahay
    restart karannada kiyala
    ehema ahanakota no deepan
    eete passe revo eke check karay idm eke registry keys ehema
    ehema check karama keys eke 200 withara pennay samahara wita
    ewala + lakunu ekin eka click karala
    bold akuru type eken thiyana key eke witharak thorapan machan
    e wage bold akuru widiyen thiyana okkoma keys thorala
    delete karapan
    methanadi select all karala delete karannanam epa ok?
    passe ayith next click karapan
    eete passe pennay files wagayak ithuru wechcha
    ewa select all karala delete karapan
    eeta passe restart karapan
    ethakota hari yay
    :D

    ela ela wade hary machan:thnkssssssssssssssssssssss alottttttt
     

    Megatrone

    Well-known member
  • Mar 17, 2009
    2,076
    97
    63
    In front of my computer
    Macho ube startup eke load wena programes wadi wage!!!!!! mokada tika welawakin eaka hariyana nisa!!!!!! eatika load unama wade hari yanawane!!!! Uba macho software use karana poarak wage!! So u need to stop that startup programs now!!!! Macho "Tune up" kiyala software ekak thiyanawa!!!! Dala startup unnessary programs stop karapan. After that hariyawi!!!!!!

    Macho ube antivirus program eakath okata eaka hetuwak!!! ara software eka try karapan!!!! habai anti virus programe ekanam stop karaganna epa!!!! Net ekata new virus ekak release wela thiyanwa!!!!