shashikala66 said:ow neda api dan godak wayasai thama.............................
oya mona year ekeda?
shashikala66 said:ow neda api dan godak wayasai thama.............................
Djpata said:dan heta partyak denawada nadda aah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maddy hithan inne cake kanna queue ekak thiyenawa kiyala; first come, first servednadee84 said:ei ada prarthana karanne heta berida?![]()
![]()
![]()
thanks ..............![]()




