machan mata hardware degreee ekkak karanna puluwan tanak kiyanawada plz.lanwe koheda tiyenne
malinrock Member May 24, 2007 9,093 580 0 38 colombo Sep 3, 2009 #1 machan mata hardware degreee ekkak karanna puluwan tanak kiyanawada plz.lanwe koheda tiyenne
ප පැටියා Member Aug 2, 2009 31,526 1,506 0 Good bye machan Sep 3, 2009 #4 hardware engineering degree gana nam ahala wath na ban. sorry
charurox Member Jul 6, 2009 2,366 33 0 Sep 3, 2009 #5 MACHAN GOVERNMENT EKE EKAKA KARAPAN.. MARA WIDIHATA PILIGANNAWA.. NAITA TTI LAVTEC MACHAN GO FOR A TECHNICAL TRAINING INSTITUTE,,, UBA INNA PATTE TECH 1KA BALAPAN.. NATTAN ITIN SLIIT HARI NIBM HARI TAMA
MACHAN GOVERNMENT EKE EKAKA KARAPAN.. MARA WIDIHATA PILIGANNAWA.. NAITA TTI LAVTEC MACHAN GO FOR A TECHNICAL TRAINING INSTITUTE,,, UBA INNA PATTE TECH 1KA BALAPAN.. NATTAN ITIN SLIIT HARI NIBM HARI TAMA