Uta arshash thibila hoda karagaththa wage mathakai, ekai tag kareඋ දැං බිසි. @thushana ගෙ පුක හාරනව
අර්ශස් new ban, ara usnha gedi wage enne gate wage ewa.ewa nan aga cool karana ayurveda arishta bila hoda una dan enne neUta arshash thibila hoda karagaththa wage mathakai, ekai tag kare
Anna eka thamai. English tabs gaththama thawath ushnaya wAdi karala wAdea thawa kelawaganne nAthuwa sinhala bethak kalaa nan Agatamaඅර්ශස් new ban, ara usnha gedi wage enne gate wage ewa.ewa nan aga cool karana ayurveda arishta bila hoda una dan enne ne
man biwwe Kadirarishtaya and Sarivadyarishtaya, body eke heat issues hoda wenawaAnna eka thamai. English tabs gaththama thawath ushnaya wAdi karala wAdea thawa kelawaganne nAthuwa sinhala bethak kalaa nan Agatama
Kandata Beheth aragena goda damna try kalaa nan hari temporary athagaana wele
------ Post added on Aug 21, 2026 at 9:13 PM
Anna ekane emiya. Dan inna Sinhala wedduth huga dhenek guli kala wagę inne. Ethkota hariyata waa pith sem calculate Karaganda unta amaaruyi. ithin dena behethuth awul. hAbAi harima kenek lagata wAtunoth nan maasa keepen wAdea goda.man biwwe Kadirarishtaya and Sarivadyarishtaya, body eke heat issues hoda wenawa
hoda dokek innawa pannitye nan. athe nadi allana watha,pitha level decide karanneAnna ekane emiya. Dan inna Sinhala wedduth huga dhenek guli kala wagę inne. Ethkota hariyata waa pith sem calculate Karaganda unta amaaruyi. ithin dena behethuth awul. hAbAi harima kenek lagata wAtunoth nan maasa keepen wAdea goda.