oya sshnas21.dll eka eka websites walin oka dl wenne

samahara websites walin ahanawa meke videos balanna nam me plugin eka dl karanna one kiyala ... so api eka accept karama thamai oya plugin eka dl wenne ...

oka download wela iwara unata passe pc eka on karaddi auto run wenna patan gannawa

oken fake popus fake sercurity alerts pennana puluwan windows explorer eken
me software eka dl karala oya file eka delete karala danna puluwan
http://www.myantispyware.com/2008/0...-malware-free-spyware-malware-trojan-remover/