help massage

macho mokakida me masssage aka

htcot1.jpg
 

nad253

Well-known member
  • Oct 11, 2006
    14,662
    370
    83
    No idea!
    oya sshnas21.dll eka eka websites walin oka dl wenne :P samahara websites walin ahanawa meke videos balanna nam me plugin eka dl karanna one kiyala ... so api eka accept karama thamai oya plugin eka dl wenne ... :baffled: oka download wela iwara unata passe pc eka on karaddi auto run wenna patan gannawa :baffled: oken fake popus fake sercurity alerts pennana puluwan windows explorer eken :nerd:

    me software eka dl karala oya file eka delete karala danna puluwan :)http://www.myantispyware.com/2008/0...-malware-free-spyware-malware-trojan-remover/
     

    sadeeep

    Well-known member
  • Aug 24, 2007
    6,178
    1,019
    113
    www.youtube.com
    oya sshnas21.dll eka eka websites walin oka dl wenne :P samahara websites walin ahanawa meke videos balanna nam me plugin eka dl karanna one kiyala ... so api eka accept karama thamai oya plugin eka dl wenne ... :baffled: oka download wela iwara unata passe pc eka on karaddi auto run wenna patan gannawa :baffled: oken fake popus fake sercurity alerts pennana puluwan windows explorer eken :nerd:

    me software eka dl karala oya file eka delete karala danna puluwan :)http://www.myantispyware.com/2008/0...-malware-free-spyware-malware-trojan-remover/

    :yes::yes: :yes::yes:
     

    Core

    Member
    Jan 23, 2010
    3,120
    195
    0
    Milky Way/Local Cluster/Local Sol/Earth
    I can tell the reason ,one of your files try to start with windows but it doesn't work cause the library file which above mentioned is missing so that's why it may cause
    let me ask you a question.? does that message only show up on start up ? if the answer is yes then download the Ccleaner ->go to start up -> remove unnecessary files that you feel to think or make a screen shot here so I will tell what should u remove.