Help me please urgent.අනේ උදව් කරන්න ප්ලීස්ස් පලවෙනි පාර Elakiri eke
Mata danaganna oona Sri Lanka Police eke Sub Inspector women apply karanne kohamada kiyala.
aththamai mata ikmanata eakata yannama oone mama heuwa heuwa hambune me link eka
http://www.police.lk/index.php/child...ruitments:eek:
meke application nam thiyenawa eath closing date ekak ehama dala nahane.
ane mata kiyanawada women kenek widiata mata kohamda SI wenna puluwan man gazzette eke nam dakka pirimi ayata application thibuna.Help me please...
Samanyen gazzette karanawa nam koi kaleda karanne kiyanawada mata?
samaharawita eka eka awastha handa oyalata policiya epa welath athi ane ssamawenda ehama ayata man ehama police kenek nam wenne naha police unata katawath banalawath katha karanne naha mata yanna help karannako..
Mata danaganna oona Sri Lanka Police eke Sub Inspector women apply karanne kohamada kiyala.aththamai mata ikmanata eakata yannama oone mama heuwa heuwa hambune me link eka
http://www.police.lk/index.php/child...ruitments:eek:
meke application nam thiyenawa eath closing date ekak ehama dala nahane.ane mata kiyanawada women kenek widiata mata kohamda SI wenna puluwan man gazzette eke nam dakka pirimi ayata application thibuna.Help me please...

Samanyen gazzette karanawa nam koi kaleda karanne kiyanawada mata?

samaharawita eka eka awastha handa oyalata policiya epa welath athi ane ssamawenda ehama ayata man ehama police kenek nam wenne naha police unata katawath banalawath katha karanne naha mata yanna help karannako..
