Help me please urgent.අනේ උදව් කරන්න ප්ලීස්ස් පලවෙනි පාර Elakiri eke

piumiharshika

Active member
  • Jan 14, 2014
    322
    119
    43
    Help me please urgent.අනේ උදව් කරන්න ප්ලීස්ස් පලවෙනි පාර Elakiri eke

    :sorry:Mata danaganna oona Sri Lanka Police eke Sub Inspector women apply karanne kohamada kiyala.
    aththamai mata ikmanata eakata yannama oone mama heuwa heuwa hambune me link eka
    http://www.police.lk/index.php/child...ruitments:eek:

    :confused:meke application nam thiyenawa eath closing date ekak ehama dala nahane.
    ane mata kiyanawada women kenek widiata mata kohamda SI wenna puluwan man gazzette eke nam dakka pirimi ayata application thibuna.Help me please...:confused:

    Samanyen gazzette karanawa nam koi kaleda karanne kiyanawada mata?:eek:

    :no:samaharawita eka eka awastha handa oyalata policiya epa welath athi ane ssamawenda ehama ayata man ehama police kenek nam wenne naha police unata katawath banalawath katha karanne naha mata yanna help karannako..:yes:
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    අපේ ස්පීඩ් අල්ලන්නේ නෑ කියල පොරොන්දු වෙනවනං හොයල දෙනව වෙන්ඩ රාල හාමි නෝනේ :eek:
     

    piumiharshika

    Active member
  • Jan 14, 2014
    322
    119
    43
    අපේ ස්පීඩ් අල්ලන්නේ නෑ කියල පොරොන්දු වෙනවනං හොයල දෙනව වෙන්ඩ රාල හාමි නෝනේ
    Hari poronduwennam eyala illana qualific okama thiyenawa eath daganna dannahane anee kiyannako.