Help needed

latekid

Member
Aug 16, 2009
1,590
27
0
Microsoft Office package eka karanna lankawe hondama thna mokadda,digatama karanna one na,just certificate witharai.
mata basic knowledge eka thiye but interview waldi office package puluwan kewata madu e yakkunta certificatetuth one so.danna keek innawanam podi help ekak denna.thanks in advance

ps mata weekdays wala karanna thama hoyanne:)
 

RuZZa

Well-known member
  • Jul 27, 2009
    4,648
    873
    113
    34
    Microsoft Office package eka karanna lankawe hondama thna mokadda,digatama karanna one na,just certificate witharai.
    mata basic knowledge eka thiye but interview waldi office package puluwan kewata madu e yakkunta certificatetuth one so.danna keek innawanam podi help ekak denna.thanks in advance

    ps mata weekdays wala karanna thama hoyanne:)

    ස්ලීට් 1කෙ නම් ලොවෙත් ඇති....ලන්ගම බ්‍රාන්ච් 1කට ගිහින් අහන්න...හැබැයි ගාන පොඩ්ඩක් සැර වේවි මචන්ස්ස්ස්ස්ස්ස්
     
    • Like
    Reactions: latekid

    latekid

    Member
    Aug 16, 2009
    1,590
    27
    0

    ස්ලීට් 1කෙ නම් ලොවෙත් ඇති....ලන්ගම බ්‍රාන්ච් 1කට ගිහින් අහන්න...හැබැයි ගාන පොඩ්ඩක් සැර වේවි මචන්ස්ස්ස්ස්ස්ස්

    SLIIT eka hodai aduwata onnam IDM palayan


    tnx machan.

    since you two are the only users to reply to this thread rep + for both of you.tnx again guys