Microsoft Office package eka karanna lankawe hondama thna mokadda,digatama karanna one na,just certificate witharai.
mata basic knowledge eka thiye but interview waldi office package puluwan kewata madu e yakkunta certificatetuth one so.danna keek innawanam podi help ekak denna.thanks in advance
ps mata weekdays wala karanna thama hoyanne
mata basic knowledge eka thiye but interview waldi office package puluwan kewata madu e yakkunta certificatetuth one so.danna keek innawanam podi help ekak denna.thanks in advance
ps mata weekdays wala karanna thama hoyanne
