bee ban ikmanata hadaganna oni flsh use kara kara inna bee ewatanad253 said:flash eken hadanna![]()

thnx macho i saw it bt mata oni flash walin hadana vidiya nemeKalindugayan said:
apoo ehenam masiyagenma igena ganna!harshafx said:mama nam owa danne na masiyo![]()

rs link ekak hoya ganna oni banharshafx said:mama nam owa danne na masiyo![]()
hoyala deeko software ekakPentagram said:apoo ehenam masiyagenma igena ganna!![]()
