Machan Mata EXcel gana igena ganna widihak kiyapanko clz yanne nathuwa...
laiyarc Well-known member Mar 2, 2007 4,470 107 63 Colombo Oct 23, 2010 #1 Machan Mata EXcel gana igena ganna widihak kiyapanko clz yanne nathuwa...
*danushka* Well-known member Oct 15, 2007 13,922 1,099 113 Hali-ela Oct 23, 2010 #2 machan aka tikak amaru wadak nada ??.E-books tikak hoya gena try karanna.a wagmema youtube aketh honda tutorials thiyenawa..... Reactions: laiyarc
machan aka tikak amaru wadak nada ??.E-books tikak hoya gena try karanna.a wagmema youtube aketh honda tutorials thiyenawa.....
laiyarc Well-known member Mar 2, 2007 4,470 107 63 Colombo Oct 23, 2010 #3 *danushka* said: machan aka tikak amaru wadak nada ??.E-books tikak hoya gena try karanna.a wagmema youtube aketh honda tutorials thiyenawa..... Click to expand... Mata machan basic tika danagaththama athi, ara machan Office package kiyala thiyena book eka gaththoth bari wei da??
*danushka* said: machan aka tikak amaru wadak nada ??.E-books tikak hoya gena try karanna.a wagmema youtube aketh honda tutorials thiyenawa..... Click to expand... Mata machan basic tika danagaththama athi, ara machan Office package kiyala thiyena book eka gaththoth bari wei da??
*danushka* Well-known member Oct 15, 2007 13,922 1,099 113 Hali-ela Oct 23, 2010 #4 laiyarc said: Mata machan basic tika danagaththama athi, ara machan Office package kiyala thiyena book eka gaththoth bari wei da?? Click to expand... machan mekai mama ahema karala nam na.habai try kaloth bari wenna nam vidiyak na.aulak unoth mata pm akak danna,danna deyak kiyala dennam....
laiyarc said: Mata machan basic tika danagaththama athi, ara machan Office package kiyala thiyena book eka gaththoth bari wei da?? Click to expand... machan mekai mama ahema karala nam na.habai try kaloth bari wenna nam vidiyak na.aulak unoth mata pm akak danna,danna deyak kiyala dennam....
gudaya Well-known member Jan 9, 2009 14,382 1,492 113 ළිඳේ ♥♥♥♥ Oct 23, 2010 #5 e-book kiyawapan machan,youtube walin tutorials balapan
laiyarc Well-known member Mar 2, 2007 4,470 107 63 Colombo Oct 23, 2010 #6 *danushka* said: machan mekai mama ahema karala nam na.habai try kaloth bari wenna nam vidiyak na.aulak unoth mata pm akak danna,danna deyak kiyala dennam.... Click to expand... Ela kiri machan thnx man try karala balannam...
*danushka* said: machan mekai mama ahema karala nam na.habai try kaloth bari wenna nam vidiyak na.aulak unoth mata pm akak danna,danna deyak kiyala dennam.... Click to expand... Ela kiri machan thnx man try karala balannam...
laiyarc Well-known member Mar 2, 2007 4,470 107 63 Colombo Oct 23, 2010 #7 gudaya said: e-book kiyawapan machan,youtube walin tutorials balapan Click to expand... Ela kiri machoooo!!! thnxxxx man try karannam ehema...
gudaya said: e-book kiyawapan machan,youtube walin tutorials balapan Click to expand... Ela kiri machoooo!!! thnxxxx man try karannam ehema...