Helpppppppppppppppp!!!

laiyarc

Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    machan aka tikak amaru wadak nada ??.E-books tikak hoya gena try karanna.a wagmema youtube aketh honda tutorials thiyenawa.....

    Mata machan basic tika danagaththama athi, ara machan Office package kiyala thiyena book eka gaththoth bari wei da??
     

    *danushka*

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    13,922
    1,099
    113
    Hali-ela
    Mata machan basic tika danagaththama athi, ara machan Office package kiyala thiyena book eka gaththoth bari wei da??

    machan mekai mama ahema karala nam na.habai try kaloth bari wenna nam vidiyak na.aulak unoth mata pm akak danna,danna deyak kiyala dennam....:D:D