HNB මුදල් ඇතුලත් කිරීමේ මැෂින් වල මුදල් සිරවේ පැමිණිලි රාශියක්

Oi ponnaya thooo mokak hari higana bankuwaka marketing pons kenek neda. Nathnam HNB eken thota puke ariyada HNB ganama thread daanne
මට නන් පේන්නෙ උබට සල්ලි ගන්නවට වඩා HNB එකට බනින්න ඕන වෙලා තියෙන්නෙ![]()
පකෝ මගේ තිස්දාහක් හිරවෙලා තව මිනිස්සු ඉන්නවා ඕ හුත්ත ඇරලා බලන්න බැරිද ඕකුන්ට
Rs1000 ta puka deepan dawasa gaane dawas 30 n athata salli.
ඔය හුත්ත ඇරලා මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි අරන් දෙන්න කියාපල්ලා වැඩ කරන්නෙ නැත්නම් හරියට

උබ එහෙම කරාට අපිට පුරුදු නෑ බල්ලෝ
අනිත් බැන්කු වල ඩොටේ මැශින් එක්ක බලද්දි / සම්පත් එකේ එහම ඇසෙම්බල් මැශින් එක්ක බලද්දි HNB එක පට්ට.
දැනට ඔන්ලයින් බැන්කින් වල තියෙන වැඩිම ෆීචර්ස් ගානක් තියෙන්නෙ මට හිතෙන හැටියට නම් HNB, මගෙත් වැඩ කරන කරන්ට් අකවුන්ට් ඔක්කොම කමර්ශල් එකේ තිබිලත්, මම ඩේලි යූස් කරන්න ගන්නෙ HNB එක.
උන්ගේ මැශින් වල නම් අව්ලක් පේන්න නැ, උන්ගෙ ස්ටාෆ් නම් පට්ට අව්ල්.
මම හිතන්නෙ උබත් වැඩ කරලා අයින් උන එකෙක් ද කොහෙද, ඒ කියන්නෙ උබත් ෆුල් අව්ල්.