HNB මැෂින් වල මුදල් සිරවේ

Casinoboy

Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    HNB මැෂින් වල මුදල් සිරවේ

    HNB මුදල් ඇතුලත් කිරීමේ මැෂින් වල මුදල් සිරවේ පැමිණිලි රාශියක්
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    VenomSTR

    Member
    Aug 31, 2018
    108
    7
    0
    Oi ponnaya thooo mokak hari higana bankuwaka marketing pons kenek neda. Nathnam HNB eken thota puke ariyada HNB ganama thread daanne
     

    MarshMello

    Well-known member
  • Jan 24, 2018
    4,587
    2,979
    113
    Sri Lanka
    HNB මුදල් ඇතුලත් කිරීමේ මැෂින් වල මුදල් සිරවේ පැමිණිලි රාශියක්

    මට නන් පේන්නෙ උබට සල්ලි ගන්නවට වඩා HNB එකට බනින්න ඕන වෙලා තියෙන්නෙ :baffled:
     

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    Oi ponnaya thooo mokak hari higana bankuwaka marketing pons kenek neda. Nathnam HNB eken thota puke ariyada HNB ganama thread daanne

    පකෝ මගේ තිස්දාහක් හිරවෙලා තව මිනිස්සු ඉන්නවා ඕ හුත්ත ඇරලා බලන්න බැරිද ඕකුන්ට
     

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    මට නන් පේන්නෙ උබට සල්ලි ගන්නවට වඩා HNB එකට බනින්න ඕන වෙලා තියෙන්නෙ :baffled:

    ඔය හුත්ත ඇරලා මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි අරන් දෙන්න කියාපල්ලා වැඩ කරන්නෙ නැත්නම් හරියට
     

    VenomSTR

    Member
    Aug 31, 2018
    108
    7
    0
    පකෝ මගේ තිස්දාහක් හිරවෙලා තව මිනිස්සු ඉන්නවා ඕ හුත්ත ඇරලා බලන්න බැරිද ඕකුන්ට

    Rs1000 ta puka deepan dawasa gaane dawas 30 n athata salli.
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    අනිත් බැන්කු වල ඩොටේ මැශින් එක්ක බලද්දි / සම්පත් එකේ එහම ඇසෙම්බල් මැශින් එක්ක බලද්දි HNB එක පට්ට.
    දැනට ඔන්ලයින් බැන්කින් වල තියෙන වැඩිම ෆීචර්ස් ගානක් තියෙන්නෙ මට හිතෙන හැටියට නම් HNB, මගෙත් වැඩ කරන කරන්ට් අකවුන්ට් ඔක්කොම කමර්ශල් එකේ තිබිලත්, මම ඩේලි යූස් කරන්න ගන්නෙ HNB එක.
    උන්ගේ මැශින් වල නම් අව්ලක් පේන්න නැ, උන්ගෙ ස්ටාෆ් නම් පට්ට අව්ල්.
    මම හිතන්නෙ උබත් වැඩ කරලා අයින් උන එකෙක් ද කොහෙද, ඒ කියන්නෙ උබත් ෆුල් අව්ල්.
     

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    බන්

    අනිත් බැන්කු වල ඩොටේ මැශින් එක්ක බලද්දි / සම්පත් එකේ එහම ඇසෙම්බල් මැශින් එක්ක බලද්දි HNB එක පට්ට.
    දැනට ඔන්ලයින් බැන්කින් වල තියෙන වැඩිම ෆීචර්ස් ගානක් තියෙන්නෙ මට හිතෙන හැටියට නම් HNB, මගෙත් වැඩ කරන කරන්ට් අකවුන්ට් ඔක්කොම කමර්ශල් එකේ තිබිලත්, මම ඩේලි යූස් කරන්න ගන්නෙ HNB එක.
    උන්ගේ මැශින් වල නම් අව්ලක් පේන්න නැ, උන්ගෙ ස්ටාෆ් නම් පට්ට අව්ල්.
    මම හිතන්නෙ උබත් වැඩ කරලා අයින් උන එකෙක් ද කොහෙද, ඒ කියන්නෙ උබත් ෆුල් අව්ල්.

    මචන් උබට උනාම තේරෙයි මුන්ට මේක ඇරලා සල්ලි අරන් දෙන්න බැරි ඇයි ? පැමිණිලි කරා ෆොම් පිරෙව්වා තව මොකක්ද කරන්න කියන්නේ අපිට මෙහෙම උන තව අය ඉන්නවා