Holy shit!! đŸ˜ŗ ubala meka dakkada

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,862
    23,554
    113
    american unwa allanne nethuwa athi....oya duppath ratewal wela un wenda athi target keranne...
    american passport ekaka power eka umba danne na
    āļ‡āļ¸āˇ™āļģ⎒āļšāļąāˇŠ āļ‹āļąāˇŠ 3 āļ¯āˇ™āļąāˇ™āļšāˇŠ āļ¸āˇāļģ⎔āļĢ⎙ easter bombing ⎀āļŊ⎒āļąāˇŠ. āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ¸āˇœāļšāˇ ⎀⎙āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‡āļ¸āˇ™āļģ⎒āļšāˇāˇ€āˇ™āļąāˇŠ āļœāˇœāļŠ āļļ⎐⎄⎐āļŊ āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āˇ™ āļ‰āˇƒāˇŠāļŊāˇāļ¸āˇŠ āļœāˇ˛āļ´āˇŠ āˇ†āˇŠāļŊ⎐āļ§āˇŠ āļšāļģāļŊāļ¯? ISIS ⎀āļŗ āļšāļģāˇāļ¯?
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,588
    113
    Colombo
    Americawe ekekwa allagattanan kudu wenda nelenewa â€Ļâ€Ļ..apita kohenda ehema hekiyawak 😏
    ⎃⎊āļšāˇ‘āļ¸āˇŠ ⎀āļŊ⎒āļąāˇŠ āļ§āˇāļœāļ§āˇŠ āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāļąāˇŠ āļ‘⎀⎔āļąāˇŠāļ¸ āļ­āļ¸āļē⎒ āļļāļąāˇŠ, āļ‹āļąāˇŠāļ§āļ­āˇŠ āļ¸āˇšāˇ€ ⎃⎚āļģāļ¸ āļ§āˇŠâ€āļģ⎐āļšāˇŠāļŠāˇ€āˇ”āļąāˇŠ āļšāļģāļŊāˇ ⎀⎄āļąāˇŠāļą āļļ⎐⎄⎐
    āļ…⎀⎔āļģ⎔āļ¯āˇŠāļ¯āļšāļ§ āļŠāˇœāļŊāļģ⎊ āļļ⎒āļŊ⎒āļēāļąāļēāļšāˇŠ ⎀⎒āļ­āļģ ⎃⎊āļšāˇ‘āļ¸āˇŠ āļšāļģāļœāļąāˇŠāļąāˇ€āˇāļŊ⎔ āļ”āļē ⎀⎒āļ¯āˇ’āļēāļ§ āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāļąāˇŠ āļ‘⎀⎔āļąāˇŠāļœāˇ™āļąāˇŠ.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,968
    28,893
    113
    āļ‡āļ¸āˇ™āļģ⎒āļšāļąāˇŠ āļ‹āļąāˇŠ 3 āļ¯āˇ™āļąāˇ™āļšāˇŠ āļ¸āˇāļģ⎔āļĢ⎙ easter bombing ⎀āļŊ⎒āļąāˇŠ. āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ¸āˇœāļšāˇ ⎀⎙āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‡āļ¸āˇ™āļģ⎒āļšāˇāˇ€āˇ™āļąāˇŠ āļœāˇœāļŠ āļļ⎐⎄⎐āļŊ āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āˇ™ āļ‰āˇƒāˇŠāļŊāˇāļ¸āˇŠ āļœāˇ˛āļ´āˇŠ āˇ†āˇŠāļŊ⎐āļ§āˇŠ āļšāļģāļŊāļ¯? ISIS ⎀āļŗ āļšāļģāˇāļ¯?
    ISIS nan Wanda unaneâ€Ļ

    ⎃⎊āļšāˇ‘āļ¸āˇŠ ⎀āļŊ⎒āļąāˇŠ āļ§āˇāļœāļ§āˇŠ āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ™ āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāļąāˇŠ āļ‘⎀⎔āļąāˇŠāļ¸ āļ­āļ¸āļē⎒ āļļāļąāˇŠ, āļ‹āļąāˇŠāļ§āļ­āˇŠ āļ¸āˇšāˇ€ ⎃⎚āļģāļ¸ āļ§āˇŠâ€āļģ⎐āļšāˇŠāļŠāˇ€āˇ”āļąāˇŠ āļšāļģāļŊāˇ ⎀⎄āļąāˇŠāļą āļļ⎐⎄⎐
    āļ…⎀⎔āļģ⎔āļ¯āˇŠāļ¯āļšāļ§ āļŠāˇœāļŊāļģ⎊ āļļ⎒āļŊ⎒āļēāļąāļēāļšāˇŠ ⎀⎒āļ­āļģ ⎃⎊āļšāˇ‘āļ¸āˇŠ āļšāļģāļœāļąāˇŠāļąāˇ€āˇāļŊ⎔ āļ”āļē ⎀⎒āļ¯āˇ’āļēāļ§ āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāļąāˇŠ āļ‘⎀⎔āļąāˇŠāļœāˇ™āļąāˇŠ.
    Scam kiyanne ekak..human trafficking kiyanne wenama level ekeka ekak neâ€Ļ.

    Umba oya kiyanne over the phone/computer wena scams? Indian unne owa keranneâ€Ļ

    US citizens lawa ohoma slave labour welata balen tiyagena innewa kiyela mamenan ahala naâ€Ļ
    ------ Post added on Dec 20, 2023 at 9:57 AM
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,862
    23,554
    113
    ISIS nan Wanda unaneâ€Ļ


    Scam kiyanne ekak..human trafficking kiyanne wenama level ekeka ekak neâ€Ļ.

    Umba oya kiyanne over the phone/computer wena scams? Indian unne owa keranneâ€Ļ

    US citizens lawa ohoma slave labour welata balen tiyagena innewa kiyela mamenan ahala naâ€Ļ
    ------ Post added on Dec 20, 2023 at 9:57 AM
    US āļ‹āļąāˇŠāļ§ āļ‹āļąāˇŠāļœāˇ™ āļģāļ§ āļ‡āļ­āˇ”āļŊ⎙āļ¸ āļ­āˇ’āļē⎙āļą russian mafia gangs ⎀āļ­āˇŠ āļąāˇ€āļ­āˇŠāļ­āļœāļąāˇŠāļą āļļ⎐āļģ⎔⎀ āļšāˇœāˇ„⎙āļ¯ āļļāļąāˇŠ āļ¸āˇš ⎀⎙āļą āļģāļ§āˇ€āļŊ⎊ āļ…āˇƒāˇŠāˇƒāˇ™ āļ­āˇ’āļē⎙āļą gang āļąāˇ€āļ­āˇŠāļ­āļąāˇŠāļąāˇ™.
    āļ”āļē āļ¸āˇœāļą āļģāļ§āļšāˇŠāˇ€āļ­āˇŠ individuals āļŊāˇ āļœāˇāļą āļ”āļ āˇŠāļ āļģ āļ´āˇ”āļ´āˇš āļ…āļ¸āˇāļģ⎔⎀⎙āļąāˇŠ āˇ„āˇœāļēāļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇ‘. āļ¸āˇ“āļŠāˇ’āļēāˇ ⎀āļŊ āļœāˇ’āļē⎜āļ­āˇŠ āļ•āļąāˇ™āļąāļąāˇŠ āļ­āˇāļąāˇāļ´āļ­āˇ’āļŊ āļ¯āˇāļŊāˇ āļ´āˇœāļŠāˇ’ āˇƒāˇ™āļŊ⎊āļŊāļ¸āˇŠ āļ§āˇ’āļšāļšāˇŠ āļ´āˇ™āļąāˇŠāļąāļē⎒. āļ”āļ āˇŠāļ āļģ āļ­āļ¸āˇ.
     
    • Like
    Reactions: dayt0na

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    āļ‡āļē⎒ āļ¸āˇ’āļēāļąāˇŠāļ¸āˇāļģ⎊ āļ†āļąāˇŠāļŠāˇ”⎀ āļ¸āˇ”āļąāˇŠāˇ€ āļ´āˇŠāļŊ⎐āļ§āˇŠ āļšāļģāļŊāˇ āļ¯āˇāļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇāļ­āˇŠāļ­āˇ™?
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,588
    113
    Colombo
    ISIS nan Wanda unaneâ€Ļ


    Scam kiyanne ekak..human trafficking kiyanne wenama level ekeka ekak neâ€Ļ.

    Umba oya kiyanne over the phone/computer wena scams? Indian unne owa keranneâ€Ļ

    US citizens lawa ohoma slave labour welata balen tiyagena innewa kiyela mamenan ahala naâ€Ļ
    ------ Post added on Dec 20, 2023 at 9:57 AM

    indian un and nigerian un thamai godak ma famous, but godak rata wala un karanawa. mata 100%k sure, lankawe idan karana unut athi.

    ara voice cut eke thiyenne over the phone meka karanne kiyala, team ekak SM walin eka eka unwa andanawa, ita pase call ekakata aran un wa scam karanawa, gift card, credit card details, bank details etc
    godak ma scam wenne USA un, but unta meka natara kara ganna ba thama

    Trafficking walata nam US ewun set wenne natte US ewun oya wage rata wala job hoyana eka karanne na ne, but still wenawa. podi un ehema koi taram missing wenawada, sahena ganak hoya ganna bari wenawa untat.
     
    • Like
    Reactions: dayt0na