Hosgator එකේ බයි කරන්න. බොසා බලන් ඉන්නේ.. IT වැඩ්ඩෝ උදාව්..

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,934
    113
    machanlaa,, Loku help ekak one.. Nambuwa pilibanda prashnayak.. bossa kaatada kiyola PHP walin site ekak hadawala ape office ekata. ofiz name ekata LK domain ekak thibba kalin idan.. bossa kiuwa Hostgator eke 3 Yrs HOST karanna ganna one. ekata pay karanna one. kiyala.

    kohomada ban meka kara ganne ? ??? IT waddo Help karannako. hostgator site ekata giyama melo deyak therenne naha.. LK domain nadda un gawa? kohomada ape thiyena Domain name ekata mekata dala BUY karanne ???
     

    hitter

    Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,393
    6,532
    113
    LK ඩොමේන් එකට name servers Hosgator එකෙන් link කරන්න. මහා ලොකු දෙයක් නෑනේ.

    I Already Own This Domain කියල තියෙන එකට ඩොමේන් එක දෙන්න
     

    nnp327

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    592
    474
    63
    3 year hosting plan ekak ganin. Nic.lk ekata log wela oya site eke nameservers HostGator ekata point karapan. DNS update wenna tikak wela yai. Plan Eka ganin baya nathuwa.
     

    Anathai

    Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,934
    113
    LK ඩොමේන් එකට name servers Hosgator එකෙන් link කරන්න. මහා ලොකු දෙයක් නෑනේ.

    I Already Own This Domain කියල තියෙන එකට ඩොමේන් එක දෙන්න
    machan poddak explain karapan.. full anatha wela inne.. Bossa enawa kiuwa 2 ta.. eeta kalin goda da ganna one
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    3 year hosting plan ekak ganin. Nic.lk ekata log wela oya site eke nameservers HostGator ekata point karapan. DNS update wenna tikak wela yai. Plan Eka ganin baya nathuwa.
    🙂🙂🙂
    Ps. Lankawe isplage dns update wenna dawasakata wada yanna puluwan. Check with vpn if want.
     

    hitter

    Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,393
    6,532
    113
    machan poddak explain karapan.. full anatha wela inne.. Bossa enawa kiuwa 2 ta.. eeta kalin goda da ganna one

    උබට ඕන හොස්ටින් ප්ළෑන් එක සිලෙක්ට් කරලා ඔතෙන්ට දැනට තියන ඩොමේන් එක දාන්න. ඊට පස්සෙ හොස්ටින් එකෙ. Name servers ටික අරන් ඩඩොමෙන් එකෙ name servers දාන තැනට දාන්න

    8-D17-BB7-A-9-B83-4-A47-83-D3-1-AC2-AE0-D08-E9.jpg
     

    NushenD

    Well-known member
  • Sep 30, 2021
    3,333
    11,482
    113
    Malabe
    Hostgator eken hosting gannawa nam Uu Nombara eke pol booruwek.
    Okunge Renew charges baladdi Boss ta adeyi.
    Wena cheap hosting ekakata palayang. Mokada oya site ekata laksha ganan traffic enne nane.