machanlaa,, Loku help ekak one.. Nambuwa pilibanda prashnayak.. bossa kaatada kiyola PHP walin site ekak hadawala ape office ekata. ofiz name ekata LK domain ekak thibba kalin idan.. bossa kiuwa Hostgator eke 3 Yrs HOST karanna ganna one. ekata pay karanna one. kiyala.
kohomada ban meka kara ganne ? ??? IT waddo Help karannako. hostgator site ekata giyama melo deyak therenne naha.. LK domain nadda un gawa? kohomada ape thiyena Domain name ekata mekata dala BUY karanne ???
kohomada ban meka kara ganne ? ??? IT waddo Help karannako. hostgator site ekata giyama melo deyak therenne naha.. LK domain nadda un gawa? kohomada ape thiyena Domain name ekata mekata dala BUY karanne ???
These are the actual steps