ow mcn mama hadapu system eke customer mokak hari change ekak karala illuwoth man mehe idan system eke change eka karama customer ge system eke ee change eka auto update wenna one
ow mcn mama hadapu system eke customer mokak hari change ekak karala illuwoth man mehe idan system eke change eka karama customer ge system eke ee change eka auto update wenna one
Okata ape wenama server ekak oni ne. Uba run karana website ekak hari kmk na. Update eke wistharayak xml dala, app eka open weddi xml eka check karanawa version eka. Ethanin update files tiyena link ekak aragena karana wadak oka
Okata ape wenama server ekak oni ne. Uba run karana website ekak hari kmk na. Update eke wistharayak xml dala, app eka open weddi xml eka check karanawa version eka. Ethanin update files tiyena link ekak aragena karana wadak oka