How to Update Software

isurutmv

Well-known member
  • May 1, 2013
    1,954
    829
    113
    29
    Gampaha

    Mcn C# walin karapu desktop application ekak application eke mokak hari change ekak karama ee application eka install karala thiyena ewath auto update wena widihata hadanne kohomada? meka google eke search karannath therenne na :(

     

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif
     

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    Math e see eka dana gana onii E kiyanne oya android app ehema version eka aluth unama update karanna enawa wage ekak neda ban
     

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,954
    829
    113
    29
    Gampaha
    Math e see eka dana gana onii E kiyanne oya android app ehema version eka aluth unama update karanna enawa wage ekak neda ban

    ow mcn mama hadapu system eke customer mokak hari change ekak karala illuwoth man mehe idan system eke change eka karama customer ge system eke ee change eka auto update wenna one
     

    Scattered123

    Well-known member
  • Nov 18, 2012
    951
    325
    63
    Does it matter?
    ow mcn mama hadapu system eke customer mokak hari change ekak karala illuwoth man mehe idan system eke change eka karama customer ge system eke ee change eka auto update wenna one

    Okata ape wenama server ekak oni ne. Uba run karana website ekak hari kmk na. Update eke wistharayak xml dala, app eka open weddi xml eka check karanawa version eka. Ethanin update files tiyena link ekak aragena karana wadak oka
     

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,954
    829
    113
    29
    Gampaha
    Okata ape wenama server ekak oni ne. Uba run karana website ekak hari kmk na. Update eke wistharayak xml dala, app eka open weddi xml eka check karanawa version eka. Ethanin update files tiyena link ekak aragena karana wadak oka

    meka karana widihata tutorial ekak nadda mcn hoya ganna system eke database eka dala thiyenne VPS ekaka files tikath ee VPS ekema danna puluwan