HP Dev One - ඩිවෙලපර්ස්ලට ලිනක්ස් ලැප් එකක්

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.


    Specs

    OS: Linux Pop!_OS 22.04 LTS
    CPU: AMD Ryzen™ 7 processor (8 CPU Cores, 16 Threads, 4.4GHz Max. Boost Clock, 1.9GHz Base Clock, L3 Cache 16MB)
    Display: 14"
    RAM: 16 GB (2x8 GB) DDR4 3200 MT/s
    Memory Slots: 2 Slots
    SSD: 1 TB PCIe® 3x4 NVMe™ M.2 2280 SSD
    GPU: Integrated: AMD Radeon™ Graphics
    Battery: HP Long Life 3-cell, 53 Wh Li-ion
    Weight: 3.24 lb (1.46 Kg)
    Price: $1099

    https://hpdevone.com/
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama


    Specs

    OS: Linux Pop!_OS 22.04 LTS
    CPU: AMD Ryzen™ 7 processor (8 CPU Cores, 16 Threads, 4.4GHz Max. Boost Clock, 1.9GHz Base Clock, L3 Cache 16MB)
    Display: 14"
    RAM: 16 GB (2x8 GB) DDR4 3200 MT/s
    Memory Slots: 2 Slots
    SSD: 1 TB PCIe® 3x4 NVMe™ M.2 2280 SSD
    GPU: Integrated: AMD Radeon™ Graphics
    Battery: HP Long Life 3-cell, 53 Wh Li-ion
    Weight: 3.24 lb (1.46 Kg)
    Price: $1099

    https://hpdevone.com/

    Meke special eka mokada machan?
    Uba details baluwada? dev kenekta supiri spec ekak hode
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Arm version walin aduvata linux tab/lap dunnama populer wei. $149 to 199.
    ow eka aththa. windows walata maathak wenakan snapdragon ekka agreement ekak thibila arm based ewa un ekka witharak hadanna but dan expire nisa issarahata windows arm lap wadiyen budget ekata enna patan gani.
    $1099 🥴think pad ekak aran pop os da ganimkooo
    ow ithin eka ekage kamaththane. podi compact gathiya kamathi kenekta mekath eka option ekak. just a another option
    Meke special eka mokada machan?
    Uba details baluwada? dev kenekta supiri spec ekak hode
    kisi special deyak nam na. just another option.
    yes, I watched the entire video specs, dissemble. & added the specs even to the post.

    ram slot ekak witharak use karala anith eka free awanam thawath hodai kiyala hithanawa
     

    TechnWeb

    Well-known member
  • Dec 28, 2011
    7,459
    5,567
    113
    ow eka aththa. windows walata maathak wenakan snapdragon ekka agreement ekak thibila arm based ewa un ekka witharak hadanna but dan expire nisa issarahata windows arm lap wadiyen budget ekata enna patan gani.

    ow ithin eka ekage kamaththane. podi compact gathiya kamathi kenekta mekath eka option ekak. just a another option

    kisi special deyak nam na. just another option.
    yes, I watched the entire video specs, dissemble. & added the specs even to the post.

    ram slot ekak witharak use karala anith eka free awanam thawath hodai kiyala hithanawa
    ow mediatek windows on arm valatath dev la hire karanaka thawak thibba
     
    • Love
    Reactions: Draco Malfoy