I phone 16 එකක් ගන්න ඕන. මොකක්ද හොඳ ෂොප් එක

Erzo

Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    පහත පැනයන්ට පිළිතුරු දෙනු මැන,

    1. Francium / Apple Asia / Luxury X තුනෙන් කෝකද හොඳ? හෝ වෙන ෂොප් එකක් තියෙද හොඳ?

    2. Francium/Apple Asia දෙකම එකයිද හෝ එකම ඔනර්ගෙද

    3. Hand Carry කරල ගෙනාපු ෆෝන් කියන්නෙ මොකක්ද? ඒවගෙ වෙනස්කම් , අවුල් මොනාද?

    4. Brandnew ගද්දි මොනා බලන්න ඕන?

    5. Lankawata enne koi rate manufactured I phone da?

    6. I phone wala features okkoma lankawata available da?
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: jay-shan

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    Apple care active wenawanam kokath ekai..
    Hand carry kiyanne tax nogewa horeng genapuwa, ewata trc approval naha..
    Trc nathuwa oya shop 3ma thiyenne ewa thama..

    Warranty claim karanna ai rata yawanna unoth case, mokada lankawata apu widiyak nathi nisa..
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    ඔර්ඣිනල් ඇපලයකට වොරන්ටි වලට කියල ලක්ෂ එකමාරක් විතර වැඩිය ගෙවන එකේ තේරුමක් නෑ
    ඩිස්ප්ලේ එක යයි වැඩිම උනොත් ඒක රු50000
    Trcl approve හුත්තවල් බොරු උබ handcary ekk ganin.

    බ්රෑන්ඩ්නිව් ගද්දි ඉතින් බලන්න දෙයක් නෑ .කෝකටත් ඕක ඔන් කරල screen time චෙක් කරපන්
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,235
    27,943
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    මාත් කාලයක් agent ගෙන් ගත්තා තේරුමක් නෑ
    පෙට්ටිය කඩලා නැත්තම් කෝකත් එකයි.
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    sanjeewa81

    Active member
  • Jan 8, 2007
    439
    108
    43
    iphone ganna epa terumak na. used 16 to 16 pro and 16 pro max. loku seen ekak na. features aduyi. video walata tikak hodayi.
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    hornetboy

    Active member
  • Dec 7, 2012
    884
    148
    43
    francium, apple asia kiyanne dekama ekai neh. francium eke brand new thiyenne. mage yaluwk me lagadi gaththa 16 pro eka unge service nm hodai wage bn
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    ඔර්ඣිනල් ඇපලයකට වොරන්ටි වලට කියල ලක්ෂ එකමාරක් විතර වැඩිය ගෙවන එකේ තේරුමක් නෑ
    ඩිස්ප්ලේ එක යයි වැඩිම උනොත් ඒක රු50000
    Trcl approve හුත්තවල් බොරු උබ handcary ekk ganin.

    බ්රෑන්ඩ්නිව් ගද්දි ඉතින් බලන්න දෙයක් නෑ .කෝකටත් ඕක ඔන් කරල screen time චෙක් කරපන්
    Original display eka Rs 165,000 wage wenawa..
     

    sanjeewa81

    Active member
  • Jan 8, 2007
    439
    108
    43
    S25 එකේ තියන පීචස් මොනවද 16 po mas එකේ නති
    Pro max battery hodayi, S25U eke customization, AI features hodayi, camera ekath s24u ekata wada poddiththak hodayi. S25u camera lens original eka nam glue walin alawala thiyenne protector ehema gahala galawanna giyoth original ekath ekama galawenna puluwan. but features gattama mama nam Samsung ekata kamathi. Apple moka gattath gattu kaleta hodayi nathnam show off eka arenna athi labbak na wage.
     

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    පහත පැනයන්ට පිළිතුරු දෙනු මැන,

    1. Francium / Apple Asia / Luxury X තුනෙන් කෝකද හොඳ? හෝ වෙන ෂොප් එකක් තියෙද හොඳ?

    2. Francium/Apple Asia දෙකම එකයිද හෝ එකම ඔනර්ගෙද

    3. Hand Carry කරල ගෙනාපු ෆෝන් කියන්නෙ මොකක්ද? ඒවගෙ වෙනස්කම් , අවුල් මොනාද?

    4. Brandnew ගද්දි මොනා බලන්න ඕන?
    1. Apple Asia
    2. Ow Oya deken ekaka phones exchange used ewa karanawa
    3. Hand carry kianne rata idan bag eke dagena ena ewa custom declare nokara. TRSCL ehema nah Dubai ehema devices wala facetime wada nah kianawa (dnne nah hariyatama)
    4. Apple lankawe authorised inne Genxt, Abans, Future world dnna vdhata price wadi regular shops wadiya
     
    • Like
    Reactions: Erzo