bump!!!
ගොඩක් වටිනවා..අනික උඹ මේක කොටන්න වෙච්ච මහන්සිය ගැන සලකලම ඔන්න රෙප්++ දුන්නා...
![]()
ela ban.niyamai![]()
rep+++++
Supiri machan
"Mama use karanne MSI Lap ekak Core i3 supirimai.. MSI board genanam kiyanna wachana nehene..""
maxxa rep+++++
ela ela..............![]()

BUMP
ela +5
Ela.......![]()
rep+
godak watina thorathuru tikak, thx a lot
thanx machn![]()
supiri post thx
