IaC Approach එක පාවිච්චි කරන IT කුකුලොහ් වර!

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    කුකුලොහ්,
    තොපි IaC approach එක පාවිච්චි කරනවද deployment වලට? මේකට හොදම ටූල් මොනවද? Declarative ද Imperative ද වැඩිය හොද?
     

    nkt

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    4,285
    4,130
    113
    terraform, serverless thama ithin

    mata thiyena prashne declarative ewa use karaddi commands use wenne nadda? Only specifications?
    nane apita ona monad kiyala witharai kiyanne, tool eken ethakot ona commands run karanaw
    ------ Post added on Dec 4, 2022 at 11:45 AM
     
    • Love
    Reactions: KrishanL89