(ICTA)ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීවරයා ඉල්ලා අස්වේ

siripera

Active member
  • Oct 11, 2009
    350
    166
    43
    ඔය සංඛ්යාත ඩීල් ගැනනම් දන්නේ නෑ....
    හැබැයි ICTA එකේ කරපු ගනු දෙනු වල විනිවිද බාවයක් නැතිව තමන්ට ඕන උන්ට ඩීල් දීපු ඒවානම් අපිත් දන්නවා.
    හෝ ගාල ටෙන්ඩර් දානවා පේන්න හැබැයි deal හම්බෙන්නේ මෙලෝ රහක් නැති සිස්ටම්ස් වලට.
    ඔය Beleeta/ DuoSoft/ Epsi එහෙම හොඳ හොඳ Public Sector බිස්නස් ටිකක් කරගත්ත මේ ටිකේ මුගේ පිහිටෙන්
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    ඔය සංඛ්යාත ඩීල් ගැනනම් දන්නේ නෑ....
    හැබැයි ICTA එකේ කරපු ගනු දෙනු වල විනිවිද බාවයක් නැතිව තමන්ට ඕන උන්ට ඩීල් දීපු ඒවානම් අපිත් දන්නවා.
    හෝ ගාල ටෙන්ඩර් දානවා පේන්න හැබැයි deal හම්බෙන්නේ මෙලෝ රහක් නැති සිස්ටම්ස් වලට.
    ඔය Beleeta/ DuoSoft/ Epsi එහෙම හොඳ හොඳ Public Sector බිස්නස් ටිකක් කරගත්ත මේ ටිකේ මුගේ පිහිටෙන්

    :P:P:P
     

    chanaka

    Well-known member
  • May 4, 2006
    3,212
    779
    113
    ඔය සංඛ්යාත ඩීල් ගැනනම් දන්නේ නෑ....
    හැබැයි ICTA එකේ කරපු ගනු දෙනු වල විනිවිද බාවයක් නැතිව තමන්ට ඕන උන්ට ඩීල් දීපු ඒවානම් අපිත් දන්නවා.
    හෝ ගාල ටෙන්ඩර් දානවා පේන්න හැබැයි deal හම්බෙන්නේ මෙලෝ රහක් නැති සිස්ටම්ස් වලට.
    ඔය Beleeta/ DuoSoft/ Epsi එහෙම හොඳ හොඳ Public Sector බිස්නස් ටිකක් කරගත්ත මේ ටිකේ මුගේ පිහිටෙන්

    :sorry::sorry: අයියෝ සල්ලි
     

    Executer

    Awrudu Games 2017 - Winners
  • Jan 24, 2013
    19,763
    6,201
    113
    🇨🇦🍁
    කාගේද ?
    CBN sat , Duo , Epsi මුලින් අයිතිවෙලා තිබ්බ්බේ ටැමිල් කෙනෙක්ට
    CBN sat එක court order එකකින් ගෝටා dialog එකට දුන්න

    muhunthan canagey ට මු ටැමිල් තමයි බොල :D:yes:

    තාම Duo , Epsi මුගේ :yes: