ideamart ඇප් හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවද?

emoneypay

Junior member
  • Jul 27, 2012
    384
    7
    18
    ideamart ඇප් හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවද?

    ideamart ඇප් හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවද?

    සල්ලි වලට :cool:
     

    gihan_u

    Member
    Jun 25, 2013
    246
    5
    0
    matath danna ekkenek kiyanna balanna ideamart eka support karanne php,java languages walata neda?php walin hadana eka kohomada hadanne?