සුපිරියටම AI 3D animation style වීඩියෝ හදන්න පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවද? හොදට ගෙවන ප්රොජෙක්ට් එකකට
You can try out anything you like or send any earlier work you have. Our company was approached by an AI artist in Vietnam with a absolutely well worked AI animated Story. Its better than any I saw in Sri Lanka, I cannot share his work here as we have no signed contract with him. If any Sri Lankan can top it, We have decided to work with a local, So do your best.Give me a task
I'll do it for free
If you are satisfied, hire me...
Film ekak wage yana type ekak machan, PIxar eke quality eke mattamata expect karanawa. E wage level ekata karapu AI artist kenek apita ewwa sample ekak Vietnam porak, AI kiyala kiwannath amarui.මොන වගේ මට්ටම්කින්ද බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ..?
thanks machan. AI 3D mama karan ne machan.

https://www.youtube.com/@DHEntertainmentOriginal
This channel is run by my office friend. If you’re interested, let me know and I’ll ask him to contact you.
Na, machan pixar level eye sill ekak hoyanne, But thanks machan
pixar wath unge lewal ekata 3d animation karana eun hoyanne nathuwa athi bnNa, machan pixar level eye sill ekak hoyanne, But thanks machan

Pixar level ekatama gewanawanam karala denawa.PIxar eke quality eke mattamata expect karanawa.
------ Post added on Jan 20, 2026 at 12:40 PM
echchara denawadaPixar level ekatama gewanawanam karala denawa.
USD250 per hour. PM
Pixar level ekatama gewanawanam karala denawa.
USD250 per hour. PM
Are you fucking kidding bro? It’s taking nearly 6 hours for making footages. Continuity highly matters and really cares the details as far as possible. It takes nearly two hours for aligning footages, adding transitions, titles, and alpha layers. Another two hours for Audio mixing. That’s my schedule on my workstation.hour ekakin 3 mins video ekak hadanna puluwannam, Rate ekata ok. Samples danna
bruhFilm ekak wage yana type ekak machan, PIxar eke quality eke mattamata expect karanawa. E wage level ekata karapu AI artist kenek apita ewwa sample ekak Vietnam porak, AI kiyala kiwannath amarui.
------ Post added on Jan 20, 2026 at 12:40 PM