IDM HELP

Good Heart

Well-known member
  • Jun 24, 2013
    3,079
    754
    113
    direct download karanna puluwan sites wala link eka click karapu gaman IDM walin download wenwa banz... :yes:

    Code:
    [URL]http://www.300mbfilms.com/[/URL]

    Code:
    [URL]http://www.mediatvzone.net/[/URL]

    Code:
    [URL]http://micromkv.com/[/URL]

    300mbfilms kiyana eka baluwa.eke FLVpayer.exe eka download karanna kiyala watenawa.download karahama virus thiyenawa kiyala pennanawa.e nisa discard kara
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    uba meken banavada mata oka hari giye nane :(

    ඔව් ෆට්ට 15gb එවාත් බාන්න පුලුවන් මාසෙට ඉතුරුවා තියෙනවානම් නැත්නම් දවසට 4gb උනත් ගෙමක් නැතිව බාන්න පුලුවන් මුලින් අප්ලොඩ් වෙන්න විනාඩි 10ක් විතර යනවා අවුලක් නැහැ
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    ත්‍රෙඩ් වලින් ප්‍රයොජන ගන්නවා වගෙම බම්ප් එකක්වත් දාපල්ලා
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔව් ෆට්ට 15gb එවාත් බාන්න පුලුවන් මාසෙට ඉතුරුවා තියෙනවානම් නැත්නම් දවසට 4gb උනත් ගෙමක් නැතිව බාන්න පුලුවන් මුලින් අප්ලොඩ් වෙන්න විනාඩි 10ක් විතර යනවා අවුලක් නැහැ
    aye try ekak danda one :)
     

    ncpasan

    Well-known member
  • Mar 25, 2010
    14,351
    2,826
    113
    Battaramulla
    300mbfilms kiyana eka baluwa.eke FLVpayer.exe eka download karanna kiyala watenawa.download karahama virus thiyenawa kiyala pennanawa.e nisa discard kara
    ehenan add ekak hari pop up ekak hari click karanna aththe....:yes:

    film eke nama click karanna...
    eeta passe ena page eka pallehata giyaama athi **click here to get links** kiyala
    ethana password eka denna **300mbfilms** kiyala.
    eelangata ena page eke thiyenawa single links n part links....
    single links walin putlocker hari multiupload (MU) hari select karanna.... :)
     
    • Like
    Reactions: Good Heart

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    ehenan add ekak hari pop up ekak hari click karanna aththe....:yes:

    film eke nama click karanna...
    eeta passe ena page eka pallehata giyaama athi **click here to get links** kiyala
    ethana password eka denna **300mbfilms** kiyala.
    eelangata ena page eke thiyenawa single links n part links....
    single links walin putlocker hari multiupload (MU) hari select karanna.... :)

    Meka patteta wada machan.......... thanks......
     

    ncpasan

    Well-known member
  • Mar 25, 2010
    14,351
    2,826
    113
    Battaramulla
    Meka patteta wada machan.......... thanks......
    ela machan
    11.gif
     

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,824
    1
    4,886
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    IDM eken movies download karanna amuthuwen kiyanna deyak nehe...:)
    http://micromkv.com/
    onna oke thiyenawa films wala size eka tikakhari aduwen...(size wedi ewath thiyenawa..adu ewath e ekkama upload karanawa eke inna aya)

    ithin oyata oni movie eke link ekata yanna..eke ethi download links...
    steps thunak wage yanawa ithin links tika penna..mokada ewa hide karala thiyenne google search eken hide wenna..nethnam delete karanawane server walin..man hithanne ekai ea..:rolleyes:

    ithin anthimedi links thiyena thenata yai...
    mightyupload,epic share,megafiles kiyana host wala thiyena links maru...hondata download wenawa karadarayak nehe..:)

    example ekak widiyata menna me link ekata yanna..
    http://micromkv.com/2013/10/white-house-down-2013-dvdrip-650mb/

    oke ethi blue colour eken button ekak..ekata giyama ad ekakata yanne..time eka 5secs unama click karanna enable wenawa..eka click kalama ayeth ad ekakatai yanne..ekath 5Sec...ilanga step ekedi code ekak enter karanna ei..eka demmama thamai menna methanata yanna puluwan wenne..:)
    http://www.keeplinks.me/p/atjuymo1

    ithin ara man kiwwa host wala links walin ekak click karala download karaganna movie eka...:)
     
    • Like
    Reactions: mil rox

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    IDM eken movies download karanna amuthuwen kiyanna deyak nehe...:)
    http://micromkv.com/
    onna oke thiyenawa films wala size eka tikakhari aduwen...(size wedi ewath thiyenawa..adu ewath e ekkama upload karanawa eke inna aya)

    ithin oyata oni movie eke link ekata yanna..eke ethi download links...
    steps thunak wage yanawa ithin links tika penna..mokada ewa hide karala thiyenne google search eken hide wenna..nethnam delete karanawane server walin..man hithanne ekai ea..:rolleyes:

    ithin anthimedi links thiyena thenata yai...
    mightyupload,epic share,megafiles kiyana host wala thiyena links maru...hondata download wenawa karadarayak nehe..:)

    example ekak widiyata menna me link ekata yanna..
    http://micromkv.com/2013/10/white-house-down-2013-dvdrip-650mb/

    oke ethi blue colour eken button ekak..ekata giyama ad ekakata yanne..time eka 5secs unama click karanna enable wenawa..eka click kalama ayeth ad ekakatai yanne..ekath 5Sec...ilanga step ekedi code ekak enter karanna ei..eka demmama thamai menna methanata yanna puluwan wenne..:)
    http://www.keeplinks.me/p/atjuymo1

    ithin ara man kiwwa host wala links walin ekak click karala download karaganna movie eka...:)

    Lots of thanks...... bro.