Which is the best?

• IFS

Votes: 29 35.4%
  • 99X Technology

Votes: 53 64.6%

• Total voters

awantha1993

• Jan 12, 2015
    IFS eke you have the freedom than 99X. But IFS salary may be quite lower than 99X. IFS R&D gyoth eyalage platform wenas unath you may develop your self and you can get promotions faster. starting salary IFS Moratuwa faculty wage nan 90K plus. PVT uni nan 65K plus wage thamai.

• Haha
    Reactions: Lasithametallic

kasunkaru

• Jan 25, 2018
    puka thama. IFS giyoth sadakal IFS thama. ungema appplicaiton set ekakata limit wena eka witharai wenne. ekema innawa nam hodai. eliyata yana dawasata padekata ganan ganne na.
    itin kawuda bn aa wage stable company ekakin ain wenne :D apita mee yaaganna baruwa inne

Reactions: DevilRox

EON

• Nov 4, 2012
    itin kawuda bn aa wage stable company ekakin ain wenne :D apita mee yaaganna baruwa inne
    :lol: :rolleyes: You crave for it when you don't have it, but when you do and start to taste it, fuck then you struggle to get out of it. I have more than enough friends there. Yes you can earn some good money as long as you stay there. btw the so called stable company had to undergo pay cuts ranging between 10-20 percent per employee. Stable ? my foot. I had enough opportunities to join them which I purposely turned down....

okath hariyata kasade wage. eliyen balan inna ekata patta athal. athule inna eka thamai aththa kathawa danne. ade man sirawata kiyanne. ubata oke interview select wenna bari una nam e kiyanne uba cha. yako wadiya experience nathi mata junior ewunuth kisi gemak nathuwa oke interview goda dagena innawa. kattiyata pahugiya kale pay cut wadila apita call kara kara nahayen aduwa ithin.

gonfun

• Apr 27, 2018
    IFS nan internationally little well known company ne? Unge product eka dan hodata perform karanawa mama hithanne. Migrate karanawana wage oya wage ekaka work experience podi value ekak thiyei. 99x gena nam danne na. Might be a local company as I've heard.

Reactions: kasunkaru

kasunkaru

• Jan 25, 2018
    :lol: :rolleyes: You crave for it when you don't have it, but when you do and start to taste it, fuck then you struggle to get out of it. I have more than enough friends there. Yes you can earn some good money as long as you stay there. btw the so called stable company had to undergo pay cuts ranging between 10-20 percent per employee. Stable ? my foot. I had enough opportunities to join them which I purposely turned down....

okath hariyata kasade wage. eliyen balan inna ekata patta athal. athule inna eka thamai aththa kathawa danne. ade man sirawata kiyanne. ubata oke interview select wenna bari una nam e kiyanne uba cha. yako wadiya experience nathi mata junior ewunuth kisi gemak nathuwa oke interview goda dagena innawa. kattiyata pahugiya kale pay cut wadila apita call kara kara nahayen aduwa ithin.
    lankawe honda companyak recommend karapnko uba hehehe ifslage partner companies tiyenwa wso2/sysco walata wadaa gewanwa. IFS godak parana un ewata yanwalu

EON

• Nov 4, 2012
    lankawe honda companyak recommend karapnko uba hehehe ifslage partner companies tiyenwa wso2/sysco walata wadaa gewanwa. IFS godak parana un ewata yanwalu
    kiri puthe... oya IFS lage partner companies ekka thama mama work karanne me danuth.. :rolleyes:
    eka example ekak dennam ona nam. Titanic hadapu company eka use karanneth IFS systems. ita wada nam deyak kiyanna ba mata... onawatath wadi. lol.

IFS pay cut yaddi covid asse predict karapu target walata wada target gahala bonus ehema gewapu company lankawe thiyanawa. uba danne nathi eka wenama kathawak.... uba interview thama select une na kiwwane. dan therenawada hethuwa :rolleyes:

DevilRox

• Nov 3, 2011
    cmb
    99x eke artificially mawala pennana patta work life kathawata nam rawatenna epa. habayi tech stack eka nam hodayi kiyala aranchi.
    IFS eke work life balance eka hodayi kiyala issara kathawak thibuna. anith eka work environment ekath patta. R&D eka hodayi kiyanawa experience ganna. poddak wayasata gihilla settle wenna balagena yanna

Reactions: kasunkaru

EON

• Nov 4, 2012
    99x eke artificially mawala pennana patta work life kathawata nam rawatenna epa. habayi tech stack eka nam hodayi kiyala aranchi.
    IFS eke work life balance eka hodayi kiyala issara kathawak thibuna. anith eka work environment ekath patta. R&D eka hodayi kiyanawa experience ganna. poddak wayasata gihilla settle wenna balagena yanna
    true

EON

• Nov 4, 2012
    ko uba honda company names kiyanne naane ochchra kuhaka wenna epaa :(
    was there a request to do so before ?nah.. the question is about 99X and IFS. read carefully next time and just answer to the question only.
    may be that's why you couldn't get through the interview process. think again.

and none of those stable organization pay me to market them. if they do then I will, otherwise why should I ? even the company I work for. I do my job and they are paying me some good money for it. It's not family business so I just do my job to their level of expectation and they pay for it in return. Simple as that.

I'm not saying that you can't earn some good money at IFS, but tech wise you are limited to a set of applications. in house apps. so your world is small. but if you take 99X or anyone else with the same type or scale, they work with multiple technologies together. they have to evolve with the market and the needs of their clients or they loose the competition...

and if IFS so good why did they had to go for a Pay cut during the first Covid Wave ? i have friends who lost between 20k - 50k from their salaries thanks to their pay cuts.

If you take this XXXX company as an example (fuk no I don't work there fyi) they even have their employees some extra cash to buy new computer tables, chairs and whatever extra to create their own WFH setups. I'm talking about extra money. some got 40k for that. I still don't want to market their name here.. I would if they pay me :P