Ilukkubura වැඩකරන Engineersලගෙන් පොඩි උදව්වක් ඕන

UserNoOne

Junior member
  • Oct 24, 2016
    82
    4
    8
    Ilukkubura වැඩකරන Engineersලගෙන් පොඩි උදව්වක් ඕන

    මට ilukkubura training හදා ගන්න ඕන Engineering වලින්.. මගේ field එක Electrical and Electronic Enfineering. පුලුවන් උදව්වක් කරන්නකෝ.. ලොකු උදව්වක් ඒක.. මං ගොඩක් ආසයි ඒකෙ train වෙන්න. ඒත් select උනේ නෑ මං. පුලුවන්නම් මට ilukkubura training සෙට් කරලා දෙන්නකො
     

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif
     

    333sajith

    Well-known member
  • Jun 7, 2009
    1,984
    467
    83
    wena ekak try karapn ona tharam thawa automation karana than thiyenne
    mokak wunath podi ekakata palayan ubata automation igena ganna ona nam.

    ubata ona mokak hari job ekak nam loku ekakata palayan

    podi ewwage maintenance ehema kisima piliwelakata wenne na. loku ewwage thiyana plc wlata ehema atha gahnna wath labenne na.mokada un danneth na manufacture remote log wela ehema thamai goda danne
     

    UserNoOne

    Junior member
  • Oct 24, 2016
    82
    4
    8
    wena ekak try karapn ona tharam thawa automation karana than thiyenne
    mokak wunath podi ekakata palayan ubata automation igena ganna ona nam.

    ubata ona mokak hari job ekak nam loku ekakata palayan

    podi ewwage maintenance ehema kisima piliwelakata wenne na. loku ewwage thiyana plc wlata ehema atha gahnna wath labenne na.mokada un danneth na manufacture remote log wela ehema thamai goda danne

    Eeka hari.. e unata mage asawa thyenne kohomhri ilukkubura training illagnn
     

    Sunil dinawamu

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    2,305
    2,115
    113
    මට ilukkubura training හදා ගන්න ඕන Engineering වලින්.. මගේ field එක Electrical and Electronic Enfineering. පුලුවන් උදව්වක් කරන්නකෝ.. ලොකු උදව්වක් ඒක.. මං ගොඩක් ආසයි ඒකෙ train වෙන්න. ඒත් select උනේ නෑ මං. පුලුවන්නම් මට ilukkubura training සෙට් කරලා දෙන්නකො

    ඉලුක්කුඹුර නම් දන්නේ නෑ. අපේ ඉහල කුඹුර නම් දැන් කාලයක් තිස්සේ කරන්නේ නෑ. ඕන නම් ඒක හාල මේ යල කන්නේ කරන්න. :cool: