IM Mobile help

Sahan678

Active member
  • Mar 10, 2008
    5,764
    19
    38
    35
    ASK ME!!!
    N73 wala im kiyala 4ne ekata ena software ekak tiyenawa eken yahoo log wenna puluwan widiyata settings tika denawada kauru hari ? Plz :)