Important and Once a Year Chance|මේක අවුරුද්දකට වතාවක් ලැබෙන ඉතාමත් &#
මේක අවුරුද්දකට වතාවක් ලැබෙන ඉතාමත් අගනා අවස්තාවක්
BLACK FRIDAY SALE
Online Business කරන්න බලාගෙන ඉන්න අයට ගොඩක් වැදගත්
online business කරලා මුදල් හොයන්න කියන තරම් ලේසිත් නෑ අමාරුත් නෑ
ඇයි එහෙම කියන්නේ
සමහර අය ටක් ගාල අල්ල ගන්නවා නමුත් සමහර අයට ටිකක් කල් යනවා
මේ දෙවිදියේම එකම අය ඉන්න පුළුවන් ඒ කියන්නේ හරියට පිළිවෙලකට ඉගෙන ගත්තේ නැති අය
නමුත් ඔයා කැමති නම් සහ ගොඩක් උනන්දුයි නම් මම personally උදව් කරනවා
ටිකක් මහන්සි වෙන්න නම් ඕනි නැතිව නිකන් ඉඳන් නම් මේක කරන්න බැහැ
කවුරු කිව්වත් ඒවා බොරු
මම කියන්නම් කොහොමද කරන්නේ කියල
අවුරුද්දක් විතර යනකන් මටපුළුවන් over the phone හරි කියල දෙන්න
එකට පහල ලින්ක් එකෙන් free account එකක් හදාගන්න
>>>>LINK එක
ඊට පස්සේ ටිකක් විස්තර හොයල බලලා පොඩ්ඩක් අවිශ්වාසයක් එහෙම තියේනම් එක මගහැර ගන්නත් ඕනනේ
Youbute එකෙන්
Google එකෙන්
හොයල බලන්න පුළුවන්
හැබැයි ඉක්මන් කරන්න ඕන වැඩිය කල්ගන්න එපා
BLACK FRIDAY SALE එක තියෙනවා 2019 නොවැම්බර් 29 ඉඳන් 2019 දෙසැම්බර් 02 දක්වා
ඔයා ගොඩක් උනන්දුයි නම්, ගොඩක් අවශ්ය තාවයක් තියේනම් සියලු විස්තර මම දෙන්නම්
private messages වලින් , email වලින්, zoom එකෙනුත් online කියල දෙන්නත් පුළුවන්
ඒවගේම over the phone උනත් කියල දෙන්නම්
මේකට ගොඩක් උනන්න්දුයි නම් විතරයි
මුලුන්ම free account එකක් හදාගෙන
විස්තර 2019 නොවැම්බර් 27 විතර වෙනකොට premium membership වලට මාරු උනාම මට PM එකක් දාන්න
මම ඔයාගේ PM එකට විස්තර එවන්නම්
ජයගන්න නම් පොඩි අහියෝගයක් තියෙන්න ඕන මම සහතික වෙනවා මම කියන උපදෙස් වලට Online business එක කරනවානම් 2020 දෙසැම්බර් වෙනකොට අඩුම ගානේ මාසයකට 500$ හොයන විදිය කියාදෙනවා
මහා ගොඩක් වැඩ කරන්න ඕන නෑ
මම කියල දෙන්නම්
දවසකට කොපමන කාලයක් වැඩ කරන්න ඕනද කියල අඩුම ගානේ පැය 4ක් වත් පුලුවන් නම්
මේක target නොවෙයි
Phone number එක share කරන්නේ නැහැ ඔයා premium කෙනෙක් නම් මට බලාගන්න පුළුවන් ඔයා ගේ account එකෙන්ම
එතකොට මම ඔයාට phone number එක, email address එක දෙනවා උදව් අවශ්ය විටෙක කතා කරන්න
බලමුද එන කෙනෙකුට මම උදව් කරනවා
මේක අවුරුද්දකට වතාවක් ලැබෙන ඉතාමත් අගනා අවස්තාවක්
BLACK FRIDAY SALE
Online Business කරන්න බලාගෙන ඉන්න අයට ගොඩක් වැදගත්
online business කරලා මුදල් හොයන්න කියන තරම් ලේසිත් නෑ අමාරුත් නෑ
ඇයි එහෙම කියන්නේ
සමහර අය ටක් ගාල අල්ල ගන්නවා නමුත් සමහර අයට ටිකක් කල් යනවා
මේ දෙවිදියේම එකම අය ඉන්න පුළුවන් ඒ කියන්නේ හරියට පිළිවෙලකට ඉගෙන ගත්තේ නැති අය
නමුත් ඔයා කැමති නම් සහ ගොඩක් උනන්දුයි නම් මම personally උදව් කරනවා
ටිකක් මහන්සි වෙන්න නම් ඕනි නැතිව නිකන් ඉඳන් නම් මේක කරන්න බැහැ
කවුරු කිව්වත් ඒවා බොරු
මම කියන්නම් කොහොමද කරන්නේ කියල
අවුරුද්දක් විතර යනකන් මටපුළුවන් over the phone හරි කියල දෙන්න
එකට පහල ලින්ක් එකෙන් free account එකක් හදාගන්න
>>>>LINK එක
ඊට පස්සේ ටිකක් විස්තර හොයල බලලා පොඩ්ඩක් අවිශ්වාසයක් එහෙම තියේනම් එක මගහැර ගන්නත් ඕනනේ
Youbute එකෙන්
Google එකෙන්
හොයල බලන්න පුළුවන්
හැබැයි ඉක්මන් කරන්න ඕන වැඩිය කල්ගන්න එපා
BLACK FRIDAY SALE එක තියෙනවා 2019 නොවැම්බර් 29 ඉඳන් 2019 දෙසැම්බර් 02 දක්වා
ඔයා ගොඩක් උනන්දුයි නම්, ගොඩක් අවශ්ය තාවයක් තියේනම් සියලු විස්තර මම දෙන්නම්
private messages වලින් , email වලින්, zoom එකෙනුත් online කියල දෙන්නත් පුළුවන්
ඒවගේම over the phone උනත් කියල දෙන්නම්
මේකට ගොඩක් උනන්න්දුයි නම් විතරයි
මුලුන්ම free account එකක් හදාගෙන
විස්තර 2019 නොවැම්බර් 27 විතර වෙනකොට premium membership වලට මාරු උනාම මට PM එකක් දාන්න
මම ඔයාගේ PM එකට විස්තර එවන්නම්
ජයගන්න නම් පොඩි අහියෝගයක් තියෙන්න ඕන මම සහතික වෙනවා මම කියන උපදෙස් වලට Online business එක කරනවානම් 2020 දෙසැම්බර් වෙනකොට අඩුම ගානේ මාසයකට 500$ හොයන විදිය කියාදෙනවා
මහා ගොඩක් වැඩ කරන්න ඕන නෑ
මම කියල දෙන්නම්
දවසකට කොපමන කාලයක් වැඩ කරන්න ඕනද කියල අඩුම ගානේ පැය 4ක් වත් පුලුවන් නම්
මේක target නොවෙයි
Phone number එක share කරන්නේ නැහැ ඔයා premium කෙනෙක් නම් මට බලාගන්න පුළුවන් ඔයා ගේ account එකෙන්ම
එතකොට මම ඔයාට phone number එක, email address එක දෙනවා උදව් අවශ්ය විටෙක කතා කරන්න
බලමුද එන කෙනෙකුට මම උදව් කරනවා