Important and Once a Year Chance|මේක අවුරුද්දකට වතාවක් ලැබෙන ඉතාමත් &#

samantharls

Active member
  • Sep 2, 2006
    155
    27
    28
    Important and Once a Year Chance|මේක අවුරුද්දකට වතාවක් ලැබෙන ඉතාමත් &#

    මේක අවුරුද්දකට වතාවක් ලැබෙන ඉතාමත් අගනා අවස්තාවක්

    BLACK FRIDAY SALE

    Online Business කරන්න බලාගෙන ඉන්න අයට ගොඩක් වැදගත්

    online business කරලා මුදල් හොයන්න කියන තරම් ලේසිත් නෑ අමාරුත් නෑ

    ඇයි එහෙම කියන්නේ

    සමහර අය ටක් ගාල අල්ල ගන්නවා නමුත් සමහර අයට ටිකක් කල් යනවා

    මේ දෙවිදියේම එකම අය ඉන්න පුළුවන් ඒ කියන්නේ හරියට පිළිවෙලකට ඉගෙන ගත්තේ නැති අය

    නමුත් ඔයා කැමති නම් සහ ගොඩක් උනන්දුයි නම් මම personally උදව් කරනවා

    ටිකක් මහන්සි වෙන්න නම් ඕනි නැතිව නිකන් ඉඳන් නම් මේක කරන්න බැහැ
    කවුරු කිව්වත් ඒවා බොරු

    මම කියන්නම් කොහොමද කරන්නේ කියල

    අවුරුද්දක් විතර යනකන් මටපුළුවන් over the phone හරි කියල දෙන්න


    එකට පහල ලින්ක් එකෙන් free account එකක් හදාගන්න

    >>>>LINK එක

    ඊට පස්සේ ටිකක් විස්තර හොයල බලලා පොඩ්ඩක් අවිශ්වාසයක් එහෙම තියේනම් එක මගහැර ගන්නත් ඕනනේ

    Youbute එකෙන්
    Google එකෙන්

    හොයල බලන්න පුළුවන්

    හැබැයි ඉක්මන් කරන්න ඕන වැඩිය කල්ගන්න එපා

    BLACK FRIDAY SALE එක තියෙනවා 2019 නොවැම්බර් 29 ඉඳන් 2019 දෙසැම්බර් 02 දක්වා

    ඔයා ගොඩක් උනන්දුයි නම්, ගොඩක් අවශ්‍ය තාවයක් තියේනම් සියලු විස්තර මම දෙන්නම්

    private messages වලින් , email වලින්, zoom එකෙනුත් online කියල දෙන්නත් පුළුවන්

    ඒවගේම over the phone උනත් කියල දෙන්නම්

    මේකට ගොඩක් උනන්න්දුයි නම් විතරයි

    මුලුන්ම free account එකක් හදාගෙන

    විස්තර 2019 නොවැම්බර් 27 විතර වෙනකොට premium membership වලට මාරු උනාම මට PM එකක් දාන්න

    මම ඔයාගේ PM එකට විස්තර එවන්නම්

    ජයගන්න නම් පොඩි අහියෝගයක් තියෙන්න ඕන මම සහතික වෙනවා මම කියන උපදෙස් වලට Online business එක කරනවානම් 2020 දෙසැම්බර් වෙනකොට අඩුම ගානේ මාසයකට 500$ හොයන විදිය කියාදෙනවා
    මහා ගොඩක් වැඩ කරන්න ඕන නෑ
    මම කියල දෙන්නම්
    දවසකට කොපමන කාලයක් වැඩ කරන්න ඕනද කියල අඩුම ගානේ පැය 4ක් වත් පුලුවන් නම්
    මේක target නොවෙයි

    Phone number එක share කරන්නේ නැහැ ඔයා premium කෙනෙක් නම් මට බලාගන්න පුළුවන් ඔයා ගේ account එකෙන්ම
    එතකොට මම ඔයාට phone number එක, email address එක දෙනවා උදව් අවශ්‍ය විටෙක කතා කරන්න

    බලමුද එන කෙනෙකුට මම උදව් කරනවා
     

    samantharls

    Active member
  • Sep 2, 2006
    155
    27
    28
    අපි එළකිරි එකේ දාන පොස්ට් community development වලට ඉතා වැදගත්

    සහ facebook දාන පොස්ට් ඒ වගේම community development වලට ඉතා වැදගත්

    ඒ දාන ගමන් තවත් එක site එකක් හදන්න බලන්න එක තමන්ගේ අනාගතයට කියල

    නිකන් ඉන්නේ නැතිව

    අපිත් එක්ක එකතු වෙනවනම් අපි උදව් කරනවා

    මේක rank කරන්න ඕන

    එකට SEOs , Keywords , backlinks ගැනත් දැනගන්න

    කොහොමද online මුදල් හොයන්නේ කියන එක ගැන කියල දෙන්න අපිට සහයෝගයෙන් වැඩ කරමු
    මම උදව් කරන්නම්
     
    Last edited: