issaraha tiyenne para neh.. higannekda uba ?Ado man weerasiri eka issraha inne![]()
https://www.greenholidaytravels.com/indian-summer-restaurant-in-horton-place/කලින් ඕක කොහෙද බන් තිබුනෙ, ඔතනට ගේන්න කලින් මම ඕකට ගිහින් නැහැ
ඉන්දියන් රෙසටුරන්ට් කොල්ලුපිටිය වටේම තියනවානේ, Indiaan summer එක නං palm grove එකට ගේන්න කලින් ගිහින් නැහැ
ඔව් ඒක තමා.. හැබැයි පේන හැටියට කිසි කමකට නැති තැනක් වගේPiliyandala sri sai bawan ekada?
ඒකේ ඇති පකක් නැහැ
Oka wedak nehe. Un Indian kema dannewath nehe. South Indian ewa tiyenne
matanam echchara rasa naha piliyandala thiyena kada deka thune.![]()
මම ආසම කොට්ටාව වීරසිරි එකෙ අල බොන්ඩා
Ado man weerasiri eka issraha inne![]()
ලබන සෙනසුරාදා කොට්ටාවේ යනවා.. උබ කියන නිසා try කරලා බලනවා![]()
Bogaha yatada?Ado man weerasiri eka issraha inne![]()
anyway set wemu bocca. Mamath ahala pahala... Weerasiri eke nam kama samahara dawas walata hodai samahara dawas walata kisi gathiyak naKegalle. mama Kandy ekatath giya. Kegalle tharam hoda naa.Koheda ban thiyenne?
Talappakatti eka oya kiyana taram rasada ban? Man try karala ne. Chicken biriyani eka den 1500 wage wenawa.Talappakatti ekenen mutton Biriyani
Wena places walanan Butter/cheese naan ekka Butter or Kadai Chicken![]()
මම ආසම කොට්ටාව වීරසිරි එකෙ අල බොන්ඩා