තෝත් යනවද ඒකට? මාත් යනෝ
සෙට් වෙමු
තෝසෙ පාරක් කන්න හොදේ
වෙන මොහොකටවත් නෙවෙ, ඇරත් මන් උබෙ ටයිප් නෙවෙ
ආසද තඩි වලස් ටයිප් එවුන්ට
තෝත් යනවද ඒකට? මාත් යනෝ
සෙට් වෙමු
තෝසෙ පාරක් කන්න හොදේ
වෙන මොහොකටවත් නෙවෙ, ඇරත් මන් උබෙ ටයිප් නෙවෙ
ආසද තඩි වලස් ටයිප් එවුන්ට![]()
Thalappakatti eke rasa wenas itin. Kaama hodai machan. Try karanna hodama place ekakTalappakatti eka oya kiyana taram rasada ban? Man try karala ne. Chicken biriyani eka den 1500 wage wenawa.
Ela thanks try karala balannamThalappakatti eke rasa wenas itin. Kaama hodai machan. Try karanna hodama place ekak
Ai prema hotel eke biriyani mata nam supiri lagadi kawe ne habeihttps://goo.gl/maps/cVpyFXWrVEQ6gynM9
හෝව් හෝව්
එහෙමෙටම එහෙම ලොකූ හොදක් නෑ මචන් , හෙහ් හෙහ්
ශෙප් ඉතින්, ගොඩගම ඉදන් පන්නිපිටියට එනකන්, තියන ඉන්දියන් කෑම කන පුලුවන් කඩවල් වලින්
මෙතන හොදයි.
පිස්සුද ඉන්ඩියන් උනුත් යන්නේ ලංකාවේ කඩ වලට.ඔකුන්ගේ කෑම මේලෝකේ රහක් නෑ

ඔය සයිවර් කඩයි වෙජිටේරියන් කඩ වලයි තමයි මෙලෝ රහක් නැති කෑම තියෙන්නෙපිස්සුද ඉන්ඩියන් උනුත් යන්නේ ලංකාවේ කඩ වලට.ඔකුන්ගේ කෑම මේලෝකේ රහක් නෑ