Private dala account ekaeyata wada meya hodai
https://instagram.com/yasheni_jayasuriya?utm_medium=copy_link
Chathuri03 kiyala profile eka thibbe .. bn semi nude photo thibbe....kawuda chathur???details kiyahan balam??
famous kenekda???
Download karapuwa naddaඅඩේ සිරාවටම උඹ කිව්වම තමයි එකවුන්ට් එක මිසින් කියලා නෝට් උනේ
Pm ekaka damma balala reply ekak dapan machanඩවුන්ලෝඩ් කරපුවා ශෙයා කරන්න එ එයා එකවුන්ට් එක ප්රයිවට් අරං යනවා කියලා පෝස්ට් එකක් දාලා තිබ්බා
ඒක නිසා කවුරුත් ශෙයා කරන එකක් නෑ ඩවුන්ලෝඩ් කරපුවා තිබ්බත් මචං
සෝ සොරි
දැන් වෙන නමකින් ඉන්නේ
හොයලා තේරුමක් නෑ
apo mama hithuwe lankawata namak genapu sports karapu kenekm ehema nathnam studies paththen mona hari record ekak thiyapu kenek kiyala,Chathuri03 kiyala profile eka thibbe .. bn semi nude photo thibbe....
hahah b$tch posts half nude photos of her to a public domain and expecting not anyone to do anything with them…ඩවුන්ලෝඩ් කරපුවා ශෙයා කරන්න එපා එයා එකවුන්ට් එක ප්රයිවට් අරං යනවා කියලා පෝස්ට් එකක් දාලා තිබ්බා
ඒක නිසා කවුරුත් ශෙයා කරන එකක් නෑ ඩවුන්ලෝඩ් කරපුවා තිබ්බත් මචං
සෝ සොරි
දැන් වෙන නමකින් ඉන්නේ
හොයලා තේරුමක් නෑ