Internet සල්ලි හොයන්න පුළුවන් ක්‍රම දන්නවද?

CrockoZ

Junior member
  • Feb 1, 2012
    69
    10
    8
    Internet සල්ලි හොයන්න පුළුවන් ක්‍රම දන්නවද?

    සල්ලි හොයන්න පුළුවන් ක්‍රම දන්නවද? රු.5,000ක් විතර ඉන්වෙස්ට් කරන්න පුළුවන්! සල්ලි හොයන්න ක්‍රමයක් දන්නවද? දන්න කෙනෙක් කියන්න බලන්න:)
     

    NJK4EVER

    Well-known member
  • Apr 14, 2009
    1,518
    130
    63
    Colombo
    the best way i know is adsense...

    if you can invest, buy a good domain (website) do SEO well and you'll have a pretty good return...
     

    CrockoZ

    Junior member
  • Feb 1, 2012
    69
    10
    8
    the best way i know is adsense...

    if you can invest, buy a good domain (website) do SEO well and you'll have a pretty good return...
    සල්ලි එන්න කොයි තරම් කාලයක් යනවද?
     

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    forex

    forex karanna,etoro eke karanna minimu 50$ walin start karanna puluwan :)

    ArrowDownRed-animated.gif




    elakiri eke forex gana eggana ganna puluwan thread 1k yanwa join wela eggana ganna :yes:
     

    CrockoZ

    Junior member
  • Feb 1, 2012
    69
    10
    8
    forex karanna,etoro eke karanna minimu 50$ walin start karanna puluwan :)

    ArrowDownRed-animated.gif




    elakiri eke forex gana eggana ganna puluwan thread 1k yanwa join wela eggana ganna :yes:
    $50ක් මගේ ගාව නැහැ මචන්. සල්ලි කීයක් හරි එකතු කරන් ට්‍රයි එකක් දෙන්නම්. :)
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    Machan umbe skills walata anuwa invest karapan.
    Adsense wala "invest" kireemak wenne na. Oyage site eke thama invest karanna one.
    Writing hondata puluwannam blog karanna.

    Web developing skills thiyenawanam aluth widihaka web site ekak patan ganna.

    Forex gana daneemak thiyenawanam forex.

    Kisima deyak karanna ba wagenam, kammalinam, witharak bux karapan ban.
     

    CrockoZ

    Junior member
  • Feb 1, 2012
    69
    10
    8
    Machan umbe skills walata anuwa invest karapan.
    Adsense wala "invest" kireemak wenne na. Oyage site eke thama invest karanna one.
    Writing hondata puluwannam blog karanna.

    Web developing skills thiyenawanam aluth widihaka web site ekak patan ganna.

    Forex gana daneemak thiyenawanam forex.

    Kisima deyak karanna ba wagenam, kammalinam, witharak bux karapan ban.

    මම ඔය කිව්ව ඒවා එකක්වත් හරියට දන්නෙ නැහැ මචන්! ඇඩ්සෙන්ස් ගැන මම මේ ගූගල් එකෙන් කියවනවා. කම්මැලි නම් හිතෙන්නෙ නැහැ මචන්, ආසයි අළුත් දේවල් කියවලා ඉගෙන ගන්න!:)
     

    CrockoZ

    Junior member
  • Feb 1, 2012
    69
    10
    8
    එළ හරකා;11982634 said:
    salli hoyana wede lesi na machan kauruth apita nikanma salli denna
    අමාරුයි කිව්වෙ මචන් කරන්නෙ ඕන එක තේරුම් ගන්න අමාරු නිසා! මම කොහොමත් ඔය හැම එක ගැනම ස්ටඩී කරනවා හොඳට. තෑන්ක්ස් මචන් උදව් කලාට.:)
     

    CrockoZ

    Junior member
  • Feb 1, 2012
    69
    10
    8
    Mulinma oya PTC ekakin keeyak hari hoyagena Forex karapan. :yes:
    මම PTC ගැන කියවලා බැලුවා! ඒවා වලින් $1ක් ගන්න අවුරුද්දක් වගේ යනවා නේ මචන්. අනික සල්ලි ගෙවන්නෙත් නැහැලු නෙ ගොඩක් අය?:)
     

    CrockoZ

    Junior member
  • Feb 1, 2012
    69
    10
    8
    they pay per clicks, if you get enough traffic you can payout early..

    the earnings purely depend on the amount of traffic you get to your site..
    උඹ සල්ලි අරන් තියද? ඒ චෙක් ලංකාවේ වැලීඩ් නෙ?:)