උඹ සල්ලි අරන් තියද? ඒ චෙක් ලංකාවේ වැලීඩ් නෙ?![]()
මම නම් සල්ලි අරගෙන නෑ තාම... මගේ balance එක මදි. එත් ගත්ත අය ඕන තරම් ඇති එළකිරි එකේ වුනත්
උඹ සල්ලි අරන් තියද? ඒ චෙක් ලංකාවේ වැලීඩ් නෙ?![]()
මම තව මේ ඇඩ්සෙන්ස් ගැන කියවනවා මචන්. හෙට අනිද්ද වෙන කොට පටන් ගන්නවා.මම නම් සල්ලි අරගෙන නෑ තාම... මගේ balance එක මදි. එත් ගත්ත අය ඕන තරම් ඇති එළකිරි එකේ වුනත්

ඔය PTC කියන එකට referral ඕනලු නෙ බන්?MAMA CLIXSENSE EKE PREMIUM MEMBER SINCE JULY 2011 14.95 DOLLAR GEVALA ADA VENA THURU MATA MOO GE CHART EKEY APPROX 4 DOLLAR'S THAMAI MAMA CLICK KERALA HAMBAKARUPU SALLI...!!!
SUBSCRITION EKA EVARA VEYI JULY 2012 ETHOKATA MAN GEVAPU GAANA THAMAI WITHDRAW KARRANNA PULLUWAN ...
KOHAMA MUNGE SAKKILI HORAKUM SUBSCRIPTION MOLEY..PONNOYATA MAMA RAVATUNA...
ඔය PTC කියන එකට referral ඕනලු නෙ බන්?
කරලා තියද මචන්? සල්ලි ගෙවනවාද උන්?