Internet devide help!!!

malindajr

Member
Apr 6, 2009
1,440
73
0
Hithaganna baha
yaluwane mata networking pilibada danuma alpai.so mata kiyala dennako isp gen labena internet 1 router 1k through switches haraha bedila machine godakin internet use karana hati...........???step by step kiyanna puluwan nam loku deyak.