IP HIDE කරත් වැඩකරන් නැත්තේ මොකද සමහර SITE වලට

Dec 8, 2009
549
37
0
Malaysia
IP HIDE කරත් වැඩකරන් නැත්තේ මොකද සමහර SITE වලට

සමහර වෙබ් sitee වලට register උනත් අපේ ip hide කරලා හැම විදිහකින්ම අපේ cookies clean කරලා ගියත් mona software eka pawichchi karath උන් api proxy use කරන bawa danagann nawa ekata mokkadda හේතුව? උන් අපිව එහෙම කොහොමද හොයාගන්නේ . මම usa ip එකක් අරගෙන තම try කරේ කොහොම මත ම බෙහෙ micro workers එකෙත් try කරා එත් එවුන් අපිව හොයාගන්න වනේ එතකොට මේ ip hide කරන එකෙන් වැඩක් නෙහෙ නේ ban ? වෙන විදිහක් තියෙනවද?
 

mcwolfe

Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    ඔව් මචන් ප්‍රොක්සි දාලා ගිහාම උන් අපිව අදුනගන්නවා. මගේ සල්ලි එක්ක එකව්න්ට් 2ක් කෙලඋනා අපරාදෙ:P:angry::dull::nerd::no::growl:
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    Dan oken giyoth unta mawa hoyaganda bari weida?? mama hoyanne US widihata innai..... oka kohomada karanne machan ??


    meka hamotama wadagath wena deyak kiyala mama hithanawa
    USA වලින් server එකක් අරං ඒක හරහා proxy/vpn කලොත් වැඩේ හරියටම හරි.
     
    Dec 8, 2009
    549
    37
    0
    Malaysia
    hmmm Try karala nam nehe mewenakan oya vpn kiyana ekanam anith mona soft ware eka youda gaththath un hoyagannawa hidemy ip ekath use kara wadak une nehe ...
    mama try kare microworkers ekatai
    naturebucks ekatai....

    usa kenek wage register wenda ewn mara wade kiyanne hama ekama hoygannawa micro ekenam mawa ban kara anith ekenam register wenda behe.... mara wade kiyanne mun mara widihata ne hoyaganne.. wenath krama thiyenawada? mun mechara smart wune kohomada?:rolleyes:
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,509
    3,756
    113
    usa tiyenne static ip mama danna weidihata wedi weda noda inna eka hodai , neth nam FBI eken hari CIA eken hari ubalage dihata ewilla dorata tattuwak davi.