IP HIDE කරත් වැඩකරන් නැත්තේ මොකද සමහර SITE වලට
සමහර වෙබ් sitee වලට register උනත් අපේ ip hide කරලා හැම විදිහකින්ම අපේ cookies clean කරලා ගියත් mona software eka pawichchi karath උන් api proxy use කරන bawa danagann nawa ekata mokkadda හේතුව? උන් අපිව එහෙම කොහොමද හොයාගන්නේ . මම usa ip එකක් අරගෙන තම try කරේ කොහොම මත ම බෙහෙ micro workers එකෙත් try කරා එත් එවුන් අපිව හොයාගන්න වනේ එතකොට මේ ip hide කරන එකෙන් වැඩක් නෙහෙ නේ ban ? වෙන විදිහක් තියෙනවද?
සමහර වෙබ් sitee වලට register උනත් අපේ ip hide කරලා හැම විදිහකින්ම අපේ cookies clean කරලා ගියත් mona software eka pawichchi karath උන් api proxy use කරන bawa danagann nawa ekata mokkadda හේතුව? උන් අපිව එහෙම කොහොමද හොයාගන්නේ . මම usa ip එකක් අරගෙන තම try කරේ කොහොම මත ම බෙහෙ micro workers එකෙත් try කරා එත් එවුන් අපිව හොයාගන්න වනේ එතකොට මේ ip hide කරන එකෙන් වැඩක් නෙහෙ නේ ban ? වෙන විදිහක් තියෙනවද?







