Red eke front eke white color ena hinda mun gatthe ne mala kethai front eka black color ena eka thiyenawada red eke?negombo softlogic la mata genala denaim kiywa matt black or jet black eka
sumsung 8+ ekath ganna hithanawapatta lasanai phone eka ankika October wage apple 7s eka release karanawalu