iPhone 7 Plus

Pubudith

Active member
  • May 21, 2009
    241
    65
    28
    Colombo
    Guys,

    iPhone 7Plus Red 128 GB ekak ganna one.Dialog eke stocks na thawa 3 weeks yanakam.
    Ubala recommend karana thanak kiyapallako Colombo wala.
     
    Last edited:

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,658
    2,345
    113

    un laga red eka nah.. math Apple red eka ganna hithan idala passe S8+ ekakma gththa..

    Softlogic balanna tibbe nah habei mn baladdinm

    Aya tianawa Celltronics, Idealz wage shops wala. Warranty ithin dnne nah aran nethi nisa
     

    vmsgamer

    Well-known member
  • Jul 16, 2010
    3,706
    503
    113
    Red eke front eke white color ena hinda mun gatthe ne mala kethai :baffled:front eka black color ena eka thiyenawada red eke?negombo softlogic la mata genala denaim kiywa matt black or jet black eka :yes:

    sumsung 8+ ekath ganna hithanawa:rolleyes:patta lasanai phone eka:cool: ankika October wage apple 7s eka release karanawalu


     
    Last edited:

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    un laga red eka nah.. math Apple red eka ganna hithan idala passe S8+ ekakma gththa..

    Softlogic balanna tibbe nah habei mn baladdinm

    Aya tianawa Celltronics, Idealz wage shops wala. Warranty ithin dnne nah aran nethi nisa

    Ai bn Red eka kattiya ganna hoyanne ? mata nam chaa bn. Ape Bappage puthath 7 ekak thibbe , u eka deela Red ekak ganna order karala pereda :D