IPhone austraila 3 and vodafone free factory unlock

The Real JTAG'ger

Junior member
  • Nov 15, 2012
    424
    22
    18
    Maharagama[sonork id 100.1616818]
    machan.....mama elakiri 1kata aluth..:dan naethi nisa ahanne.....
    PM karanne kohomada...???:confused::confused:

    click fliansram

    59757421.jpg


    then click send a private message to fliansram
     

    The Real JTAG'ger

    Junior member
  • Nov 15, 2012
    424
    22
    18
    Maharagama[sonork id 100.1616818]
    351760047288240

    Vodafone 345 txt
    mata meka unlock karaganna puluwandaa
    thanxx..

    v345x-2avdlk1

    This is a free service. Anyone can do it. Don't ask for Rs.100 reload cards as if you provide the service LOL!

    Here's the link. Everyone can do it by themselves.


    https://unlock.vodafone.com.au/voila/handsetunlock/self-service.html?method=selectService

    meka karala diyan meken puluwann nam :lol:
     

    rajapitiya

    Junior member
  • Dec 25, 2007
    487
    12
    18
    This is a free service. Anyone can do it. Don't ask for Rs.100 reload cards as if you provide the service LOL!

    Here's the link. Everyone can do it by themselves.


    https://unlock.vodafone.com.au/voila/handsetunlock/self-service.html?method=selectService

    ow machn...:yes::yes::yes::yes: mamath mage BB eka meken karagaththa..
    oya vidiyata 100 card ellana eka varadie neda machn.:no::no::no:.
    umbata thibune oya link eka daala thed ekak danna bro,:yes:kohoma unath umba karapu de hondai,kattiyata phone unlock karaganna puluvanne..;);)