Israel එදා මුලින්ම iran වලට ගහපු attack එකෙන් පස්සෙ මම දැක්කෙ ඔක්කොම Iran වලින් ගහන missile වලට defend කරනව විතරයි. ඒකත් ගොඩක් දුරට අසාර්ථක විදිහට. කොච්චර defend කරත් ගොඩක් missiles වැටිලනෙ.

ඔක්කොම? උඹ හරියට ගණන් කරාදපිස්සුද උට්ටෝ උබට ඉරාන් කාරයොන්ගේ හමුදා ලොක්කෝ සේරම ඉවරයි.
තවත් ස්වයන්වින්දන ත්රෙඩ් එකක්ද ?
ඔක්කොම? උඹ හරියට ගණන් කරාද![]()
View attachment 252277View attachment 252279View attachment 252278View attachment 252276ganan karanna deyak na bn. iran news walama kiyanwa![]()
ඒක තමා නිවටයෝ වගේ හොරෙන්ම ගිහින් මැරුවේ..ගූ බය යුදෙව්වෝ

View attachment 252277View attachment 252279View attachment 252278View attachment 252276ganan karanna deyak na bn. iran news walama kiyanwa![]()
So you are a google search hero?search Google pons![]()
Naaki tika maragatthata adath kaala neda israel. Nahen andanawa dan udaw karanna ennalu.
ehema tamai Hezbollah gahaddith kiwweKauru add karath israel erahe kendiri ganawa. Loku aiyya issaraha danin watila inne.
Hezbollah ta rewichcha paara taama kediri gaanwa iran ta gahaddith 
පිස්සුද උට්ටෝ උබට ඉරාන් කාරයොන්ගේ හමුදා ලොක්කෝ සේරම ඉවරයි.
තවත් ස්වයන්වින්දන ත්රෙඩ් එකක්ද ?