mewanan evacuation orders dila tamai gahala tiyenne..and this is lebanon.no people? ado paw ban
![]()
nasrallah ta gahuwa ekenan ehema wenda ba....habai senaga ehema marilath na ...e kiyanne empty building ekak tiyenda athi bunker eke cover ekata
mewanan evacuation orders dila tamai gahala tiyenne..and this is lebanon.no people? ado paw ban
![]()
මුන් හිතන්නේ උඩින් එන එව්වා ඔක්කොම දෙවියෝ එවන්නේ කියලා. මිශයිල් එකක් උනත් අදාළ නැහැ උඩින්නම් ආවේ කෙලින්ම ක්රෙඩිට් දෙවියන්ට තමයිඇයි බං මිසයිල වදිනකොට දෙවියන් වහන්සේ ශ්රේස්ටයි කියන්නේ.
එහෙනං අපිට කලිසමේ චූ ගිහිල්ලබිල්ඩිම හිස් කරලා තියෙන්නේ උන් කලින් දන්නවා වගේ, ඒත් ඔතන ලඟට වෙලා ඉන්න උන්නම් එවෙලෙම වදී කියලා හිතන්න නැතුව ඇති, ඕව දැකලම උන්ට ගානක් නෑ. අපේ උන්නම් වදින්න කලින් මැරිලා![]()
ඔව් ඔව් කවුද මංද ලයික් දානව වගේමුන් හිතන්නේ උඩින් එන එව්වා ඔක්කොම දෙවියෝ එවන්නේ කියලා. මිශයිල් එකක් උනත් අදාළ නැහැ උඩින්නම් ආවේ කෙලින්ම ක්රෙඩිට් දෙවියන්ට තමයි![]()
staged ban...මචං අච්චර ලග ඉන්න උන්ගෙ කන් පුපුරන්නෙ නැහැ නෙ. අනික බං උන්ට ගානක් නැහැ නෙ. සාමාන්ය විදිහට හැසිරෙන්නෙ. ඒ බිල්ඩිමම වීඩියෝ කරන්නෙ දැනගෙනද ?
israel un gahanna kalin warn karanawa evacuate karanna kiyala samanyen, ehema situation ekak wenna athi.මචං අච්චර ලග ඉන්න උන්ගෙ කන් පුපුරන්නෙ නැහැ නෙ. අනික බං උන්ට ගානක් නැහැ නෙ. සාමාන්ය විදිහට හැසිරෙන්නෙ. ඒ බිල්ඩිමම වීඩියෝ කරන්නෙ දැනගෙනද ?
evacuation warning eka dila 10mins valin vage ghanna, okkoma un pengannava but unge target eka euipment/ammunition and inside tunnelබිල්ඩිම හිස් කරලා තියෙන්නේ උන් කලින් දන්නවා වගේ, ඒත් ඔතන ලඟට වෙලා ඉන්න උන්නම් එවෙලෙම වදී කියලා හිතන්න නැතුව ඇති, ඕව දැකලම උන්ට ගානක් නෑ. අපේ උන්නම් වදින්න කලින් මැරිලා![]()
Bomba gahana unwa nirmanaya kaleth dewiyan wahanseඇයි බං මිසයිල වදිනකොට දෙවියන් වහන්සේ ශ්රේස්ටයි කියන්නේ.
මුන් හිතන්නේ උඩින් එන එව්වා ඔක්කොම දෙවියෝ එවන්නේ කියලා. මිශයිල් එකක් උනත් අදාළ නැහැ උඩින්නම් ආවේ කෙලින්ම ක්රෙඩිට් දෙවියන්ට තමයි![]()
Kohomda warnings denne hariytmaevacuation warning eka dila 10mins valin vage ghanna, okkoma un pengannava but unge target eka euipment/ammunition and inside tunnel
තප්පර කීයද බං යන්නෙ
මාර ටෙක්නොලොජි නෙ. ටාගට් නං ටාගට්
ඊශ්රායල් උන් වෝන් කරනව බන් ගහන්න කලින්මචං අච්චර ලග ඉන්න උන්ගෙ කන් පුපුරන්නෙ නැහැ නෙ. අනික බං උන්ට ගානක් නැහැ නෙ. සාමාන්ය විදිහට හැසිරෙන්නෙ. ඒ බිල්ඩිමම වීඩියෝ කරන්නෙ දැනගෙනද ?