Israel සොත්ති උපාලි වෙන්න ගහන්න යන්නේ මිට්ටනී.

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    ගහපිය ගහපිය හම්බස්තීන් ෆ්ලැට් වෙලාම යන්න.
    kadimai-gif.207997
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ඊයෙ මුන් ගහන වෙලාවෙ හිස්බුල්ලා සෙට් එකත් උතුරින් ගැහුව නම් ජූ සෙට් එක ලෙෆ්ට්
    එහෙම නෑ බන්, එහෙන් ගැහුවත් වදින්නෙ ලයින් එකට.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and lilman

    PollokSilva

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    943
    1,090
    93
    පලස්තීනෙ කොටස් දෙකක් තියනවා. බටහිර ඉවුර සහ ගාසා තීරය. බටහිර ඉවුර රන්කරන්නෙ ෆාටාහ් කියල ඉස්සර කිව්ව ඒ දවස්වල ත්‍රස්ථවාදී ඔර්ගනිසේෂන් එක. උන් සාකච්චා කරලා යුද්දෙ නවත්තලා පලස්තීන රජය පිහිටෙව්වා. ගාසා තීරයේ නිල නොවන බලය තියෙන්නෙ හමාස්ලට. වලිය යන්නෙ ඊශ්‍රායලයයි ගාසාතීරයයි. බටහිර ඉවුරත් එක්ක නෙමෙයි
    Adoo thanks mara danui terune hariyatama. E koyanne mulu palastine kiyanne dan isreal + gaza stripe+ palastine neda? II WWW eken passe neda jews lata deela tiyenne podi kallak inna kiyala?
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,990
    5,668
    113
    Adoo thanks mara danui terune hariyatama. E koyanne mulu palastine kiyanne dan isreal + gaza stripe+ palastine neda? II WWW eken passe neda jews lata deela tiyenne podi kallak inna kiyala?
    දැන් ඊශ්‍රායලය තියන මුලු ඒරියා එකයි, බටහිර ඉවුරයි, ගාසා තීරයයි තමයි ඉස්සර පලස්තීනය. ගෝලාන් උස්බිම් අයිති වෙලා තිබුනෙ සිරියාවට. පස්සෙ දෙවනි ලෝක යුද්දෙන් පස්සෙ ඊශ්‍රායලය කියල අලුත් රටක් හැදුනා. (හැදුවා බලෙං) ඒ රටට අයිතිවෙලා තිබ්බ භූමිභාගය දැන් තියන ප්‍රමාණයට වඩා ඉතා කුඩයි. පස්සෙ වටේ පිටේ අරාබි රටවල් ඊශ්‍රයලයත් එක්ක වලිදාගන යුද්ධ තිබිලා ඊශ්‍රායලය දැන් තියන භූමිභාගය අල්ලගන තියනවා. පලස්තීනය එන්න එන්න කුඩාවෙනවා. සිරියාවෙන් ගෝලාන් උස්බිමත් ඊශ්‍රායලය අල්ලගත්තා. ඉස්සර ඊශ්‍රායලයත් එක්ක හිටපු ලොකුම වලිකාරයා ඊජිප්තුව. පස්සෙ මොකද්ද මන්දා යුද්දෙකින් පස්සෙ ඊශ්‍රායලය ඊජිප්තුවට අයිති ඔයිල් ඩිපොසිට්ස් තියන සීනායි අර්ධද්වීපයත් අල්ලාගත්තා. ඒක ආපහු බාර දුන්නෙ කන්ඩිෂන් එකක් උඩ. ඒ තමයි ඊශ්‍රායලය කියල රටක් තියනවා කියල නිලවශයෙන් පිළිගන්න ඔ්න කියන කන්ඩිෂන් එක. ඒ වෙනකල් කිසිම අරාබි රටක් ඊශ්‍රායලට කියල රටක් පිළිඅරගන තිබුනෙ නෑ. ඊජිප්තුවට පිළිගන්න සිද්ද උනා
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    මැනුඑල් හම්බ ඌරෝ ලෝකේට කරපු සෙතක් නෑ. මීයො වගේ හුක හුක ජිහාඩ් කරන එක විතරයි 🤮 .
     

    PollokSilva

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    943
    1,090
    93
    දැන් ඊශ්‍රායලය තියන මුලු ඒරියා එකයි, බටහිර ඉවුරයි, ගාසා තීරයයි තමයි ඉස්සර පලස්තීනය. ගෝලාන් උස්බිම් අයිති වෙලා තිබුනෙ සිරියාවට. පස්සෙ දෙවනි ලෝක යුද්දෙන් පස්සෙ ඊශ්‍රායලය කියල අලුත් රටක් හැදුනා. (හැදුවා බලෙං) ඒ රටට අයිතිවෙලා තිබ්බ භූමිභාගය දැන් තියන ප්‍රමාණයට වඩා ඉතා කුඩයි. පස්සෙ වටේ පිටේ අරාබි රටවල් ඊශ්‍රයලයත් එක්ක වලිදාගන යුද්ධ තිබිලා ඊශ්‍රායලය දැන් තියන භූමිභාගය අල්ලගන තියනවා. පලස්තීනය එන්න එන්න කුඩාවෙනවා. සිරියාවෙන් ගෝලාන් උස්බිමත් ඊශ්‍රායලය අල්ලගත්තා. ඉස්සර ඊශ්‍රායලයත් එක්ක හිටපු ලොකුම වලිකාරයා ඊජිප්තුව. පස්සෙ මොකද්ද මන්දා යුද්දෙකින් පස්සෙ ඊශ්‍රායලය ඊජිප්තුවට අයිති ඔයිල් ඩිපොසිට්ස් තියන සීනායි අර්ධද්වීපයත් අල්ලාගත්තා. ඒක ආපහු බාර දුන්නෙ කන්ඩිෂන් එකක් උඩ. ඒ තමයි ඊශ්‍රායලය කියල රටක් තියනවා කියල නිලවශයෙන් පිළිගන්න ඔ්න කියන කන්ඩිෂන් එක. ඒ වෙනකල් කිසිම අරාබි රටක් ඊශ්‍රායලට කියල රටක් පිළිඅරගන තිබුනෙ නෑ. ඊජිප්තුවට පිළිගන්න සිද්ද උනා
    Isreal kiyana rata gana maha loku pampori gahuwa neda meke unuth. Lankaweth jewslawa danna ona kiyala awilla baluwa kiyana kathawa atteda II ww eken passe?
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    Ow ඒ වුනාට මරදාන මරියකඩේ පන්චිකාවත්ට්ත සන්ගරාජමාවත ගුනසින්ගපුර මිහිදුමාවත වල උසාවිය පාර, ඔය ඔක්කොම දැන් තම්බි අල්ල ඉවරයි බන් 90 ගනන් වල තම්බි හිටියේ සින්හල 10:1 වගේ දැන් සින්හල 1යි තම්බි දහයයි, උන් ඔය බෝඩර් අල්ලල තියෙන්නේ හැබැයි වනාත දෙමටගොඩ මස්වත්ත නාරාහේන්පිට කිරුලපන කූබි කැලේ බොරැල්ල රාජගිරිය ඕවා තාම සින්හල එවුන් අල්ලන් ඉන්නේ
    Mcn කොහොමද un ඉඩම් alla ganne mona krama walinda ayi සිංහල aya lands sell karanne
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    MARADANA1

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    Mcn කොහොමද un ඉඩම් alla ganne mona krama walinda ayi සිංහල aya lands sell karanne
    ගොඩක් වෙලාවට පල්ලියෙන්ම තමයි මචන් මුස්ලිම් උන්ට ගෙවල් අරන් දෙන්නේ, පොඩි හුන්ඩු වගේ කෑලි සින්හල එවුන්ට පට්ට ගනන් දීල පල්ලියෙන් නැත්නම් මුස්ලි ම් සල්ලි කාර ඩයල් අරන් දෙනවා උන් ගොඩක් වෙලාවට කොලබ එවුන් නෙමෙයි.
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    ගොඩක් වෙලාවට පල්ලියෙන්ම තමයි මචන් මුස්ලිම් උන්ට ගෙවල් අරන් දෙන්නේ, පොඩි හුන්ඩු වගේ කෑලි සින්හල එවුන්ට පට්ට ගනන් දීල පල්ලියෙන් නැත්නම් මුස්ලි ම් සල්ලි කාර ඩයල් අරන් දෙනවා උන් ගොඩක් වෙලාවට කොලබ එවුන් නෙමෙයි.
    Dan e pathi wala inna සුළු සිංහල අයට monada වෙන්නේ un කැපිල්ල danne nadda
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    සද්ද වහල ඉන්න ඕනෙ ගේම ඉල්ලන්න බෑ ගුටි
    Ara මඩකලපුව wage kapilla danne nadda nikan hitiyath banina hint pass karanne nadda me පැත්තෙන් palayan kiyala kiyanne nadda
     
    • Like
    Reactions: NRTG