IT Company වල කැපී පෙනෙන්නෝ . වරෙන් ඇත්ත කියපන්

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113

    IT Company වල කැපී පෙනෙන්නෝ

    හුගක් ආත්මාර්ථකාමී බොරුකාරයෝ. තමන්ගේ වැඩේ විතරක් කරන් ඉහලට යන එවුන්

    අනික් වුන්වත් ගොඩදාන් තමනුත් ගොඩදාන උන් ඉන්නවා ඒත් ...උන් තාම එතනමයි

    ටීම් වර්ක් කියලා තිබ්බට හුගක් එවුන් ටීම් එකේ එවුන් ව ගොඩදානවා වගේ රගන එක විතරයි කරන්නේ.

    හොදම උදාහරන්‍ය- ඔන දෙයක් තියනවනම් මගෙන් අහපන් කියනවා..උගෙන් අහන්න යනකොට උ පට්ට විදියට බීසි කියලා මගඇරලා යනවා. මගේ ඉතිහාසයේ මට තියන අත්දැකීමක් තමයි

    මේක ඇත්තධ? නැද්ධ ? අවංකව කියපන්
    එක එක ජාතියෙ හුකන්නො ඉන්නවා. ගොඩක් වෙලාවට අනිත් උන්ට උගන්නනේ නැත්තේ තමන්ගේ තැන නැතිවෙයි කියලා බය හිතෙන උන්. උන්ට update වෙන්න බෑ. එ නිසා දන්න දේ හන්ගන් ඉන්නවා.

    මමනම් ඉස්සර දන්න හැම එකම කියලා දුන්නා, මට වඩා paper qualification හදාගන්න help කලා. ඒත් ලොවෙත් කවදාවත් උන්ව කැපුවෙ නෑ. මොකද මම දන්නවා උන්ට වඩා මට මාව ගොඩ දාගන්න පුලුවන් කියලා.

    තව එක දෙයක් කියන්නම්. ඕනම කම්පනි එකක ජාති 3ක් ඉන්නවා,
    හොඳට වැඩ පුලුවන්, ඒත් තමන්ව මාර්කට් කරගන්න බැරි උන්,
    වැඩ බෑ, ඒත් සුපිරි මාර්කටින්, වැඩත් පුලුවන් මාර්කට් කරගන්නත් පුලුවන්.

    ඔය 3න් 2යි 3යි තමා උඩ යන්නෙ. 1 ඉතින් හැමදාම එකම තැන. කවදාවත් 1යි 2යි වගේ හැදෙන්න එපා.




    oya lankawe adu kule company witharai, rata giyapu ewun ohoma toxic env gana adanawa dakala tyenwada
    රටත් එච්චර තමා බන්, මම ජොයින් වෙලා පලවෙනි අවුරුද්දෙ මාව ප්‍රොමොට් කරන්න ගියාම මමම එපා කිව්වා ඔය සීන් එක නිසා. මොකද ඕකෙන් අප්සෙට් වෙන සුද්දො හිටියා. ඊටප්ස්සෙ උන්ගෙන් කැපිල්ල. ඊටවඩ හොඳයි ශෙප් එකේ දුවන එක.
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 11:15 PM
     

    Debrovsky

    Well-known member
  • Mar 1, 2024
    861
    1,038
    93

    හොදම උදාහරන්‍ය- ඔන දෙයක් තියනවනම් මගෙන් අහපන් කියනවා..උගෙන් අහන්න යනකොට උ පට්ට විදියට බීසි කියලා මගඇරලා යනවා. මගේ ඉතිහාසයේ මට තියන අත්දැකීමක් තමයි


    මේක ඇත්තධ? නැද්ධ ? අවංකව කියපන්
    Meka aththa
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    ඕනම කම්පනි එකක ජාති 3ක් ඉන්නවා,
    හොඳට වැඩ පුලුවන්, ඒත් තමන්ව මාර්කට් කරගන්න බැරි උන්,
    වැඩ බෑ, ඒත් සුපිරි මාර්කටින්, වැඩත් පුලුවන් මාර්කට් කරගන්නත් පුලුවන්.
    කොයි වැඩත් බෑ මාකටිනුත් බැරි සෙට් එක
     

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    රටත් එච්චර තමා බන්, මම ජොයින් වෙලා පලවෙනි අවුරුද්දෙ මාව ප්‍රොමොට් කරන්න ගියාම මමම එපා කිව්වා ඔය සීන් එක නිසා. මොකද ඕකෙන් අප්සෙට් වෙන සුද්දො හිටියා. ඊටප්ස්සෙ උන්ගෙන් කැපිල්ල. ඊටවඩ හොඳයි ශෙප් එකේ දුවන එක.
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 11:15 PM
    මෙහෙමයි මචං employer ‌ට වැඩ කරපන් තමන්ට අදාල workhours/assignment වලින් එලියේ කිසිම දෙයක් කරන්න යන්න හොද නෑ. එහෙම වැඩ එනවා නම් ඒවට වෙනම ගෙවන්න කියපන්. (බැරි නම් ආවා එලියට) අපේ එවුන්ගේ (ඉන්දියන්/බංගලි ගොඩක් south asian එවුන් එහෙමත් එහෙමයි) හරක් වගේ වැඩ කරන්න යනවා වහල් මානසිකත්වයෙන් එතකොට ඔනේ එකෙක් දෙකට නවලා කරේ යනවා. ඔක IT විතරක් නෙමෙයි යුරෝප් එහෙම ඔනේ job එකකට එන එවුන්ගේ මම දකිනවා. කොරියා එහෙම අපේ එවුන් ඔහොම කරන්න ගියපුවම ඌට තව වැඩ කරන employer ලා ඉන්නේ ඉල්ලන් කන්නේ පුක දෙන්න ගිහින්

    එකම සෙට් එක කාලයක් එකට වැඩ කරද්දි එතන toxic වෙන එක නවත්තන්න බෑ HR එකේ වැඩක් productivity තියන් Human resources manage කරගන්න එකත්
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    මෙහෙමයි මචං employer ‌ට වැඩ කරපන් තමන්ට අදාල workhours/assignment වලින් එලියේ කිසිම දෙයක් කරන්න යන්න හොද නෑ. එහෙම වැඩ එනවා නම් ඒවට වෙනම ගෙවන්න කියපන්. (බැරි නම් ආවා එලියට) අපේ එවුන්ගේ (ඉන්දියන්/බංගලි ගොඩක් south asian එවුන් එහෙමත් එහෙමයි) හරක් වගේ වැඩ කරන්න යනවා වහල් මානසිකත්වයෙන් එතකොට ඔනේ එකෙක් දෙකට නවලා කරේ යනවා. ඔක IT විතරක් නෙමෙයි යුරෝප් එහෙම ඔනේ job එකකට එන එවුන්ගේ මම දකිනවා. කොරියා එහෙම අපේ එවුන් ඔහොම කරන්න ගියපුවම ඌට තව වැඩ කරන employer ලා ඉන්නේ ඉල්ලන් කන්නේ පුක දෙන්න ගිහින්

    එකම සෙට් එක කාලයක් එකට වැඩ කරද්දි එතන toxic වෙන එක නවත්තන්න බෑ HR එකේ වැඩක් productivity තියන් Human resources manage කරගන්න එකත්
    ඔතන තිබ්බෙ scope ප්‍රශ්නයක් නෙවී. මම කොහොමත් ජොයින් උනාට පස්සෙ හිතාගත්තා ලංකාවෙ විදියට ලොවෙත් වැඩ කරන්නෙ නෑ කියලා. ප්‍රශ්නේ පේන්න ගත්තෙ මම "ඩයල්" කියලා හිතන් ඉන්න උන් සෙට් එකකට වඩා මාස 3 4ක් ගිහින් perform කරන්න ගත්තාම. එහෙම වෙන්න ගත්තාම නිකන් තේරුනා ඉස්සර හෙන "friendly" වගේ ඉන්න උන් ටික ටික වෙනස් වෙනස් වෙන්න ගත්තා. ඉරිසියාව කියන එක හැම මිනිහටම තියෙනවා බන්. අපිටත් තියෙනවා.
     

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    ඔතන තිබ්බෙ scope ප්‍රශ්නයක් නෙවී. මම කොහොමත් ජොයින් උනාට පස්සෙ හිතාගත්තා ලංකාවෙ විදියට ලොවෙත් වැඩ කරන්නෙ නෑ කියලා. ප්‍රශ්නේ පේන්න ගත්තෙ මම "ඩයල්" කියලා හිතන් ඉන්න උන් සෙට් එකකට වඩා මාස 3 4ක් ගිහින් perform කරන්න ගත්තාම. එහෙම වෙන්න ගත්තාම නිකන් තේරුනා ඉස්සර හෙන "friendly" වගේ ඉන්න උන් ටික ටික වෙනස් වෙනස් වෙන්න ගත්තා. ඉරිසියාව කියන එක හැම මිනිහටම තියෙනවා බන්. අපිටත් තියෙනවා.
    ඔව් ඒක ඇත්ත බං අඩු වැඩි වශයෙන් තියෙනවා ගොඩක් එවුන්ගේ jealousy එක එන්නේ උන්ට වඩා අපිට හරි යනවා නම්. ඒ උනාට ලංකාවේ නම් culture එක හොදම නෑ බං. මට පේන්න බැරි කේලම් කියන එවුන් මම නම් අරිනවා කේලම් කියන් එන එවුන්ට
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    ඔව් ඒක ඇත්ත බං අඩු වැඩි වශයෙන් තියෙනවා ගොඩක් එවුන්ගේ jealousy එක එන්නේ උන්ට වඩා අපිට හරි යනවා නම්. ඒ උනාට ලංකාවේ නම් culture එක හොදම නෑ බං. මට පේන්න බැරි කේලම් කියන එවුන් මම නම් අරිනවා කේලම් කියන් එන එවුන්ට
    ලංකාවෙ අවුල personals space එක respect කරන්නෙ නැති එක. සුද්දො එක්ක ඕපදූප කතා කරන්න බෑ. උන් කෙලින්ම "whatever, not interested" වගේ ගාල මාරු වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: parallax

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    ලංකාවෙ අවුල personals space එක respect කරන්නෙ නැති එක. සුද්දො එක්ක ඕපදූප කතා කරන්න බෑ. උන් කෙලින්ම "whatever, not interested" වගේ ගාල මාරු වෙනවා.
    agreed mcn, un joke kara gannawa habai personal limit mokadda kiyala dannawa
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    Debrovsky

    Well-known member
  • Mar 1, 2024
    861
    1,038
    93
    ඔතන තිබ්බෙ scope ප්‍රශ්නයක් නෙවී. මම කොහොමත් ජොයින් උනාට පස්සෙ හිතාගත්තා ලංකාවෙ විදියට ලොවෙත් වැඩ කරන්නෙ නෑ කියලා. ප්‍රශ්නේ පේන්න ගත්තෙ මම "ඩයල්" කියලා හිතන් ඉන්න උන් සෙට් එකකට වඩා මාස 3 4ක් ගිහින් perform කරන්න ගත්තාම. එහෙම වෙන්න ගත්තාම නිකන් තේරුනා ඉස්සර හෙන "friendly" වගේ ඉන්න උන් ටික ටික වෙනස් වෙනස් වෙන්න ගත්තා. ඉරිසියාව කියන එක හැම මිනිහටම තියෙනවා බන්. අපිටත් තියෙනවා.
    Team eke indian eun ehema innawanam meka thawath wadi. Ikmanatama unge adu kule gathi tika eliyata enawa.
    Un mula indanma aluthen join wena ekekta kelawana scene eke inne.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    Team eke indian eun ehema innawanam meka thawath wadi. Ikmanatama unge adu kule gathi tika eliyata enawa.
    Un mula indanma aluthen join wena ekekta kelawana scene eke inne.
    මගේ ටීම් එකේ මම විතරයි asian එකෙක්ට ඉන්නෙ. අනිත් ඔක්කොම US/Aus/Irish/Israel වගේ උන්. අනික මම ටිකක් උඩින් ඉන්නෙ. ඉතින් ඉන්දියන් පොන්නයගෙන් අවුලක් නෑ. හැබැයි උඹ කියන්වා වගේ පහල උන්නම් බන් බෙට්ටක් උනත් කයි sir sir ගගා.
     
    • Haha
    Reactions: Shamal3001

    ShiranthaG

    Well-known member
  • Apr 12, 2023
    1,001
    1,281
    113
    IT නෙමෙයි , කොතැනක වත් ඔය දේ බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා . එහෙම වෙන්නේ නෑ . හේතුව , හැමෝම වැඩ කරන්න ඇවිත් තියෙන්නේ රිවෝර්ඩ් එකක් බලා ගෙන . ඒක මොනිටරි හරි නන් මොනිටරි හරි වෙන්න පුළුවන් . අනිත් එක වරක් කල්චර් එකත් ඔතන බලපානවා .

    හැමෝටම තමන් ඩිලිවර් කරන්න ඕන KPI තියෙනවා , objectives තියෙනවා . තියෙන්නේ එකම කාලය . හුගක් වෙලාවට ඔය KPI / Objective හදන්නේ අනිත්ම මොහොත වෙනකන් යන විදිහට . project manager ගෙන් අහල බලහන් කෝ උට තියෙන ප්‍රෙෂර් එක . නිකම් ඉන්න වෙලාවට පඩි ගෙවන්නැ නෑ කියල හිතහන් කෝ . අනික උබව හරි අනික් උන්ව ගන්නේ instructor කෙනෙක් විදිහට නෙවෙයි නේ . උබට හරි අනිත් එකාට හරි , තව එකෙක්ට උගන්න උගන්න ඉන්න ටයිම් තියෙනවා කියන්නේ උගේ වරක් ස්ටඩි හරියට වෙලා නෑ වගේ දෙයක් මැනේජ්මන්ට් එකට හිතෙන්න පුළුවන් .

    අනික බන් , ආපු ගමන් ඩොන් ගාල වතුරට දාන්නේ නෑ ෆ්රෙෂර් කෙනෙක් නම් . ඌට බැක්ග්‍රවුන්ඩ් එක හදල තමයි පීනන්න දාන්නේ .

    එක්ස්පීරියන්ස් තියනවා අරක දන්නවා මේක දන්නවා මන් වැඩ්ඩා කියල එන එවුන් නම් , ඩොන් ගාල ඩීප් එන්ඩ් එකටම දානවා පිනපන් නැත්තන් ගිලියන් කියල .

    ඕකයි සීන් එක කෙටියෙන් . .