IT Executive salary කොහොමද?
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Jun 28, 2021 #2 BUMPER first therad for today Reactions: Axios and JokerFan
menaka4u Well-known member Apr 2, 2009 1,349 125 63 39 kurunegala Oct 8, 2021 #3 25 000-80000 puluwan Reactions: Axios
-333- Well-known member Aug 3, 2014 10,400 13,320 113 33 ෆින්ලන්ඩ් Oct 8, 2021 #4 Depend Reactions: Axios
SpinXO Well-known member Jul 6, 2015 4,260 5,120 113 Loading... Oct 8, 2021 #5 Depend on work place and job role Reactions: Axios
krizta Well-known member Nov 9, 2007 17,906 3,881 113 56 400 : Bad Request Oct 10, 2021 #6 Chater job ekak, IT related hama ekakma balanna one.. salary 50i 5+ yr experience.. Reactions: Axios
C ChoppeAyya Active member Jan 3, 2017 350 162 43 Nov 27, 2021 #7 Wena IT job ekak yanna nathnam karata kamak na. Charter job ekak hugak welawata. Owa tiyenne non IT companies wala. hardware software netwrk okkoma balanna ona. Igena ganna deayk na. Reactions: SpinXO
Wena IT job ekak yanna nathnam karata kamak na. Charter job ekak hugak welawata. Owa tiyenne non IT companies wala. hardware software netwrk okkoma balanna ona. Igena ganna deayk na.