IT job එකකට රට පනින්නට පෙර සූදානම

nfs

Well-known member
  • Mar 29, 2009
    1,638
    76
    48
    ඇයි එන්නද??
    IT job එකකට රට පනින්නට පෙර සූදානම

    මචං IT software developing කරලා රට ගිහින් job කරන වැඩ්ඩෝ කියපන් බලන්න කිරියේ ඉන්න IT degree එකක් කරලා රට පනින්න බලන් ඉන්න උන්ට පොඩි මාර්ගෝපදේශයන් ටිකක්.


    • රට පනින්න working experience අනිවාරෙන්ම ඕනිද? ඕනි නම් අවුරුදු කීයක් අවම වශයෙන් බලන් ඉන්න ඕනිද? දැන් කියන්න එපා that depends on job කියලා නම් :)

    • පනිනවා නම් හොද රට මොකද්ද දැන්? ආරංචියේ විදිහට ඔසී නම් දැන් IT වලට කට්ටිය වැඩි කියලා ආරංචියක් තියෙනවා. මම අහන්නේ ජීවත් වෙන්න වියදම අඩු සහ සාපේක්ෂව සාමාන්‍ය developer කෙනෙක්ට හොද පඩියක් ලැබෙන රට මොකද්ද? (හිතේ අස්සක නම් තියෙන්නේ ඇමරිකාවට/ කැනඩාවට පනින්න තමා මගේ. ඕසි, නවසීලන්තේ, එංගලන්තේ නම් හිතට සෙට් වෙන්නේම නෑ මට :love:)

    • යුරෝප්, ඇමරිකා, එංගලන්තේ රටවල් වලට ඔය IELTS කියන විබාගේ පාස් වෙන්නම ඕනිද?

    • විසා ප්‍රශ්න එනවාද රට පනිද්දි? ඒ කියන්නේ උන් අපිට විසා දෙන්නේ අපි කොහොම උන් උනොත්ද? සල්ලි පෙන්න ඕනිද?


    සහ තවත් මට මෙතන missed උන උබලා දන්න කාරනා, උබලාගේ අත්දැකීම් එහෙම විස්තර කරයි කියලා මං හිතනවා..


    එහෙනම් IT කරලා රට පැනපු කුකුලනේ මේ ඔබේ අවස්ථාව.... :yes::yes:


     

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    බම්ප් මචෝ ..

    උබලට ලංකාවේ පැවැත්මක් නෑ පොන්න රනිල ඉන්දියාවට කියල ඇරව ගන්න සීපා හරි සෝපා හරි අත්සන් කරන නිසා .:frown:
    ඉන්දියන් ගොබ්බයො ඇවිත් ලංකාව තවත් අසුචි වැලක් කරන්න කලින් හොද රටකට පලයන් මචන් ..:dull:
     

    idiaz

    Banned
  • Jan 22, 2016
    966
    32
    28
    යුරෝප් යන්න නම් IELTS ඕන නෑ CANADA එහෙම වීසා කොහොමද දන්නේ නෑ යුරෝප් යන්න නම් මට නම් ලක්ශ 15ක් වගෙ යනවා මම මාස්ට එක කරන්න යන්න ඉන්නේ ඔක්තෝම්බර් වල ඉන්ටේක් එක නම් :yes::yes:
     

    idiaz

    Banned
  • Jan 22, 2016
    966
    32
    28
    මරුසිරා;19618368 said:
    බම්ප් මචෝ ..

    උබලට ලංකාවේ පැවැත්මක් නෑ පොන්න රනිල ඉන්දියාවට කියල ඇරව ගන්න සීපා හරි සෝපා හරි අත්සන් කරන නිසා .:frown:
    ඉන්දියන් ගොබ්බයො ඇවිත් ලංකාව තවත් අසුචි වැලක් කරන්න කලින් හොද රටකට පලයන් මචන් ..:dull:

    :yes::yes:
     

    nfs

    Well-known member
  • Mar 29, 2009
    1,638
    76
    48
    ඇයි එන්නද??
    moakda karana degree eka..koheda karanne?

    BIT එක බන් ucsc එකේ.. ලංකාවේ කොම්පැන් වල උන් trainee software engineers ලාට කම්කරුවෝ වගේ සලකනවා දැක්කාම මට අඩුම ගානේ ජොබකට එක CV එකක්වත් දාන්න හිතෙන්නේ නෑ කියහන්කෝ.. ඒකයි රටවත් පනිනවා කියලා බැලුවේ.. :rofl:
     

    idiaz

    Banned
  • Jan 22, 2016
    966
    32
    28
    BIT එක බන් ucsc එකේ.. ලංකාවේ කොම්පැන් වල උන් trainee software engineers ලාට කම්කරුවෝ වගේ සලකනවා දැක්කාම මට අඩුම ගානේ ජොබකට එක CV එකක්වත් දාන්න හිතෙන්නේ නෑ කියහන්කෝ.. ඒකයි රටවත් පනිනවා කියලා බැලුවේ.. :rofl:

    උබට ඒ ගාන ඉන්වෙස්ට් කරන්න පුලුවන් නම් මම තැන කියන්නම් යන්න පුලුවන් සල්ලි පෙන්නන්න ඒ අය සල්ලි ගන්නවා පෙන්නන ගානට :yes::yes:
     

    nfs

    Well-known member
  • Mar 29, 2009
    1,638
    76
    48
    ඇයි එන්නද??
    යුරෝප් යන්න නම් IELTS ඕන නෑ CANADA එහෙම වීසා කොහොමද දන්නේ නෑ යුරෝප් යන්න නම් මට නම් ලක්ශ 15ක් වගෙ යනවා මම මාස්ට එක කරන්න යන්න ඉන්නේ ඔක්තෝම්බර් වල ඉන්ටේක් එක නම් :yes::yes:

    ලක්ෂ 15 කිව්වේ මාස්ටර් එකටද බන්? උබට එහේ මාස්ටර් කරන ගමන් ජොබක් කරන්න ඔය ඔබ ගත්ත විසා වලින් පුලුවන්ද? :confused:
     

    nfs

    Well-known member
  • Mar 29, 2009
    1,638
    76
    48
    ඇයි එන්නද??

    උබට ඒ ගාන ඉන්වෙස්ට් කරන්න පුලුවන් නම් මම තැන කියන්නම් යන්න පුලුවන් සල්ලි පෙන්නන්න ඒ අය සල්ලි ගන්නවා පෙන්නන ගානට :yes::yes:


    ඒ ගාන කිව්වේ මචං?:oo:
     

    idiaz

    Banned
  • Jan 22, 2016
    966
    32
    28
    ලක්ෂ 15 කිව්වේ මාස්ටර් එකටද බන්? උබට එහේ මාස්ටර් කරන ගමන් ජොබක් කරන්න ඔය ඔබ ගත්ත විසා වලින් පුලුවන්ද? :confused:

    ඔවු පුලුවන් පාර්ට් ටයිම් මචන් හැබයි වර්ක් පෙර්මිට් එක දෙනවා අවු 1 1/2 ක් Course ඉට පස්සේ ඒ වීසා එකෙන් යන්න පුලුවන් යුරෝප් යුනියන් එකේ රටවල් වලට ඩෙන්මාක් එහෙම පුලුවන්

    No UK
     

    idiaz

    Banned
  • Jan 22, 2016
    966
    32
    28
    ඒ ගාන කිව්වේ මචං?:oo:

    මමත් IT වලට තමා යන්නේ බන් එකයි ඒ ගාන කිවුවේ ඔක්කොටම කෝස් ෆී එක සල්ලි පෙන්නන එක එක්ක 15 Lax :yes::yes:
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    ඔව් බන් මේ දූපතේ ඉන්න එක තේරුමක් නෑ වගේ මට හිතිලා ඉන්නේ :no:

    ow ban yanna tanakuth ne balanna dekuth ne.hemadama nuwaraliye/galle/jafna tama marenakan.harima repetitive epa wenawa.
     

    idiaz

    Banned
  • Jan 22, 2016
    966
    32
    28
    හප්පේ මෙහෙ ඉන්න වැඩ්ඩෝ සේරම රට ගියා ම :oo::oo:
    යන්න කලින් රනිලාට ගේමක් දීල පලයල්ලා :yes::yes:
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    හප්පේ මෙහෙ ඉන්න වැඩ්ඩෝ සේරම රට ගියා ම :oo::oo:
    යන්න කලින් රනිලාට ගේමක් දීල පලයල්ලා :yes::yes:

    mae rata suddatama dila tibbanan ivarai ban enan melhata singapore wage wela,mae baka sinhala kalakan ii tama kanne
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    1. සාමාන්‍යෙන් සිංගා වගේ යනවා නම් අවුරුදු දෙකක වගේ තිබුනත් ඇති සමහර මගේ යාලුවො ඉන්නවා එවුන් කරපු සමහර රිසර්ච් එහෙම නිසා එක්ස්පීරියන්ස් නැතිව USA එහෙම පට්ට කම්පැනි සෙට් වුනු එවුන්. US එහෙම යනවා නම් මෙහෙ අවුරුදු 4/5 එක්ස්පීරියන්ස් තිබුනත් එහෙ ගොඩක් වෙලාවට නිකම්ම නිකම් ඩිවලොපර් පොසිශන් එකකට තමයි ගොඩක් වෙලාවට යන්න වෙන්නෙ

    2. IT කරලා US වගේ නම් යන්න ටිකක් අමාරුයි. හැබැයි සිංගා වගේ නම් පට්ට ලේසියෙන් ගිහින් ජොබක් හොයා ගන්න පුලුවන් මෙහේ අය සෑහෙන්න ඉන්නවත් එක්ක. සල්ලි ටිකක් හොයන් මෙහේ එන්න වගේ නම් එක තමයි ලේසිම විදිය

    3. ගොඩක් ඒවට ඕනේ. Aus යනවා නම් ඒත් ඕනේ ඒක පාස් වුනාටම මදි නේද ලකුනු මට්මත් රටෙන් රටට වෙනස් වෙන සීන් එකක් තියනවා නේ

    4. මෙහෙ ඉදන් ජොබ හොයන් එහේ යනවා නම් වීසා අවුලක් වෙන්නෙ නැද්ද කොහෙදො

    මම ලංකාවෙ තමයි ජොබ කරන්නේ හැබැයි මගේ එකට ඉදපු හෙන සෙට් එකක් ගිහින් ඉන්නවා ඒක නිසා දන්න තරමින් තමයි මේ ලිවුවේ ගියපු එකෙක් හොද රිප්ලයි එකක් දෙයි