IT job එකකට රට පනින්නට පෙර සූදානම

KingCM

Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    machan hoda companies monawada? rata yanna thamai target eka ithin.. :confused:

    topjobs wala thiyena onama comapny ekaka wada karanna apply karapan ban...

    uba PHP neda karanne..... php walata job one tharam thiyenne.....

    karapu project 1k 2k pennala kohe hari magulakata pana ganin......

    :D:D
     

    Ghost1o1

    Junior member
  • Sep 4, 2014
    540
    24
    18
    Machanla Skill migration / PR / Student / Travel visa nathuwa kelinma IT field eke job ekakata yanna barida work permit aragena?

    ehema yawana agency monada thiyenne, lesi widihak kiyapallako aduma tharame laskha 5ka 6ka loan ekakwath dala shape wenna puluwan ekak
     

    idiaz

    Banned
  • Jan 22, 2016
    966
    32
    28
    Machanla Skill migration / PR / Student / Travel visa nathuwa kelinma IT field eke job ekakata yanna barida work permit aragena?

    ehema yawana agency monada thiyenne, lesi widihak kiyapallako aduma tharame laskha 5ka 6ka loan ekakwath dala shape wenna puluwan ekak

    එහෙම අමාරුයි බන් :(:(
     
    Feb 26, 2009
    849
    62
    0
    මෙතන
    යන්නේ යුරෝප් රටකට :yes::yes:

    කෝස් ෆී එක නම් EUR 7000 :yes::yes:

    වීසා නම් අවු 5කට වගේ දෙන්නේ කෝස් එක අවු 1 1/2 :yes::yes:

    සල්ලි පෙන්නන විදිය නම් දන්නේ නෑ එයාල පෙන්නවා මට ගෙදර අයගේ සැලරි ස්ලිප් දෙන්න කිවුවා මොකද ඉන්කම් එක පෙන්නන්න ඕන නේ ඔය සේරටම තමා 15 කෝස් ෆී එක එක්ක එයාලගේ ෆී එක එක්ක

    හම්බෙන්නේ සෙනගන් වීසා එක ඒකෙන් අනික් රටවල් වලට යන්න පුලුවන් යුරෝප් යුනියන් එකේ හැබයි එන්ගලන්තේ බෑ :dull::dull:

    Uk th puluwan oya apply karanna one. Mokada uk schengen ratak neme nisa. work permit thiyanawanm visa ganna puluwan sathiyen 2n. Work permit thibbata union eke ratawal walata yanna witharai puluwan job karanna be
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    trainee yanna kalin USA yanna hina balanawata wada hoda nadda adu padiyata poddak lankawe IT firm ekaka wada karala hoda knowledge ekak hadaganna...


    2 yaers withara wada karanam lankawe normal exp ekak ganna puluwan......

    thamange knowledge eka exp eka hodata improve karanam samahara welawata gemak nathuwa VISA set wei....


    :yes: rep 9+
     
    • Like
    Reactions: KingCM