ITN විමසුම - ලසිත් මලින්ගගෙ සමුගැනීම.

yasas bandara

Well-known member
  • Oct 25, 2009
    1,581
    1,240
    113
    Colombo
    මේකෙ ලසිත්ට බැනල නැහැනේ... :confused:

    තිබුනේ බොරු ලෙඩක් නම් අව්. එකහමාරක් ක්‍රීඩා නොකර සිටීමට තරම් හේතුවක් නැති බවත්, ඔහුගේ තත්වය උත්සන්න වන්නේ එක දිගට ටෙස්ට් ක්‍රීඩාවක පන්දු යවන විට බවත් ඒ තත්වයට හෝ සුව කලේ ජනපති මැදිහත්වීමෙන් බවත් පැහැදිලිවම කියලා තියනවානේ....

    අර්ජුනට තමයි පල් එක දාලා තියෙන්නේ.

    කම්මැලි කොල්ලෙක් ගැන කියල තියෙන්නේ සමහර මාධ්‍ය වල ලසිත් ඒ විදිහට හදුන්වල තිබ්බ නිසා.

    ලසිත් සල්ලි ලොකු කර නොගත් බව පැහැදිලිවම කියලා තියනවා.

    නිකරුණේ අනුන්ගේ අම්මල මතක් කරන්න එපා.
    ..
     

    senanayake39

    Well-known member
  • Sep 22, 2007
    3,053
    59
    48
    @ Hade
    පව් ඕයි අබේසුන්දරව හදපු අම්මා. මනුස්ස අම්මෙක්ගෙන් නං වෙන්න බෑ ඌ හැදිලා තියෙන්නේ:eek::eek::eek:
    ඌ එදත් වල් බල්ලා.
    අදත් වල් බල්ලා.
    හෙටත් වල් බල්ලා.

    පව් වල් බල්ලෝ.:eek:

    Hikzz, Naha bang uge amma Manussayek thamai.:yes: Habai ammage badata me wage apathayek dipu eka nam ballek wenna one. :shocked::shocked:

    Eka thamai oka mechchara buranne.:lol::lol:
     

    James-Bond

    Member
    Dec 21, 2010
    2,705
    308
    0
    මුං හැම එකාම ක්‍රිකට් විකුණං කනව.ITN එකත් කරන්නෙ ඒක,සිරස කරන්නෙත් ඒක:yes:
     
    Oct 27, 2010
    1,996
    200
    0
    Colombo 7
    මේකෙ ලසිත්ට බැනල නැහැනේ... :confused:

    තිබුනේ බොරු ලෙඩක් නම් අව්. එකහමාරක් ක්‍රීඩා නොකර සිටීමට තරම් හේතුවක් නැති බවත්, ඔහුගේ තත්වය උත්සන්න වන්නේ එක දිගට ටෙස්ට් ක්‍රීඩාවක පන්දු යවන විට බවත් ඒ තත්වයට හෝ සුව කලේ ජනපති මැදිහත්වීමෙන් බවත් පැහැදිලිවම කියලා තියනවානේ....

    අර්ජුනට තමයි පල් එක දාලා තියෙන්නේ.

    කම්මැලි කොල්ලෙක් ගැන කියල තියෙන්නේ සමහර මාධ්‍ය වල ලසිත් ඒ විදිහට හදුන්වල තිබ්බ නිසා.

    ලසිත් සල්ලි ලොකු කර නොගත් බව පැහැදිලිවම කියලා තියනවා.

    නිකරුණේ අනුන්ගේ අම්මල මතක් කරන්න එපා.
    ..

    :yes:

    meke thiyenne okkama aththa hariyata hari

    arjuna karapu balu wade gana meke hariyatama kiyala thiyenawa
     

    udana89

    Junior member
  • Jan 30, 2009
    656
    14
    18
    Sri Lanka
    min idiriyata Lasith Malingala thiya hoda cricket team ekakvath behiveida?:confused:

    meke pita patha liyapu eka. meka kiyana geni ITN eke anith gu hethi karema panuvo gahala merenda one.:growl:
     

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    boru thread dala ahu wela ubata dan dukada? :lol:

    meke kiyala thiyenneth Arjunage para wada gana
    palayan gothaya.. Arjunata baninawanam kelin baninna kiyapan eka eakaawa iththo karan baninne.. moko arjuna ethakota hitiyeth wipaksheda.. u karana weradi weda nopenenna,,
     

    kasp

    Member
    Jan 29, 2011
    2,645
    247
    0
    mmmmmmmmm Lankawe
    hamadama kellek giriya kadan kagahala yanava.ahannath apprasannay news walin passe.wadiya on na.balannako ara SF tama dena apahase.kata ada karan inna rookadayak dala.loke hondama hamudapathi kiyala dan dana jara natti.wadak na.ITN poddak udata awe paba nattiyenuy udde pennapu ekenuy.naththan oka baluwe kawda??ara udata awama mula amathaka aya wage thama ITN channel 1th.mada goday.gon galay
     

    4keven4

    Well-known member
  • May 31, 2007
    7,739
    212
    63
    GMT +1
    පො*න හු**ක්නේ මේ අබේසුන්දර කරයා
    හිතට එන හැම බලු අදහසම මේ යකා tv එකේ දානවා
    කාල කන්නියා....
     

    kasp

    Member
    Jan 29, 2011
    2,645
    247
    0
    mmmmmmmmm Lankawe
    palayan gothaya.. Arjunata baninawanam kelin baninna kiyapan eka eakaawa iththo karan baninne.. moko arjuna ethakota hitiyeth wipaksheda.. u karana weradi weda nopenenna,,

    Arjuna katha karanne aththa.kelin katha karanava.ehema ayata lankawe kapiline.:lol:balanna ganata arjuna world cup final ganath kiwwe.oyatay matay wada cricket gana danne arjunane;)honda sewayak karapu dana ugath player kenek ne.man dan na anith dewal gana.eyata uganna apita ba:no:aththa thithay ape ayata:)