ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • Ad icon
    I'll research & write an article - Rs. 2000 onwards
    • Blogerwiki
    • Updated: Yesterday at 9:11 PM
  • House Plan
    House Plan
    • lenura
    • Updated: Wednesday at 11:05 AM
  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Aug 27, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

JAVA

  • Thread starter elektro
  • Start date Feb 28, 2014
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
Prev
  • 1
  • 2
First Prev 2 of 2

Go to page

විල්සන් මාමා

විල්සන් මාමා

Well-known member
  • Apr 2, 2012
    3,392
    845
    113
    දගයාගේ ගේ ගාව
    • Sep 27, 2014
    • #21
    Machan Netbans wage IDE ekak use karala GUI lesiyen hadanna puluwan. Drag & Drop karanna thiyenne. E wage ekak database ekata connect karala data tikak save karanna thiyenne ita passe. Youtube eke ona tharam thiyenawa. https://www.youtube.com/watch?v=BCqW5XwtJxY. Menna me video eke hodata explain karanawa db ekakata connect wela data save karana widiya
     
    Reply
    Apparently Kid

    Apparently Kid

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    1,376
    761
    113
    Apparently USA
    • Sep 27, 2014
    • #22
    Apparently JAVA Help :D
     
    Reply
    R

    rrckguy

    Active member
  • Dec 10, 2008
    422
    40
    28
    • Sep 27, 2014
    • #23
    මේක බලපන් මචන්.

    https://netbeans.org/kb/trails/matisse.html

    සමහර Java Institute 50000k අරගෙන Swing Interface+DB connection කියල දෙනවා:D. 20min වැඩේ. අපරාදේ සල්ලි.
     
    Reply
    elektro

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    • Sep 30, 2014
    • #24
    Thanx all for reply
     
    Reply
    ^Buddhika^

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    • Sep 30, 2014
    • #25
    mata nam hondama eka thamai
    http://docs.oracle.com/javase/tutorial/
    offline download link full
    http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/java-tutorial-downloads-2005894.html
     
    Reply
    Prev
    • 1
    • 2
    First Prev 2 of 2

    Go to page

    Show hidden low quality content

    Similar threads

    K
    ගේමක් ගහන්න ඕන
    • Kelvin0
    • Mar 27, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    37
    Views
    1K
    Mar 29, 2026
    Kelvin0
    K
    Besamaayam
    අතවර වෙලා පොලිසි ගිය නැති පොඩි උන් සෑහෙන්න ඉන්නවනෙ බං ලංකාවෙ
    • Besamaayam
    • May 25, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    38
    Views
    2K
    May 26, 2026
    Heshan Daminda
    Heshan Daminda
    tharakaf
    Random කතා - පොඩි ඉඩම් ගන්නකොට අපි හිතන්න ඕන දේවල්
    • tharakaf
    • Oct 19, 2025
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    33
    Views
    1K
    Apr 22, 2026
    Phone Hora
    Phone Hora
    redundent
    අමතර පන්තිය 15
    • redundent
    • Apr 19, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    2
    Views
    628
    Apr 19, 2026
    SK29
    SK29
    Psiko
    How to fuck any women even your aunties
    • Psiko
    • Dec 24, 2025
    • ElaKiri Talk!
    • 3 4 5
    Replies
    80
    Views
    6K
    41 minutes ago
    Son of Satan
    Son of Satan
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom